Emma Patricia Desirée Andersson

Direktlänk till inlägg 13 april 2010

träning, träning, träning!

Av Emma Andersson - 13 april 2010 10:52

Igår hittade jag ett 4 veckors träningsschema med olika sorters av promenader bland annat; Långpromenad, Styrkepromenad, Tempopromenad och vardagspromenad. Det som är viktigast att tänka på är att använda ett raskt tempo för att kunna nå ett bätte resultat. Anledningen till detta tramset är att jag anser att jag har världens dåligaste kondition och att lite av magen ska gå väck. Jag tror det kan gå bra faktiskt.


Jag började igår då blev det en vardagspromenad på 30 minuter (man ska börja smått, och nu pratar vi om VARJE dag.) Jag började gå snabbt efter ett tag gick det över till att jag sprang så det blev lite blandat igår. Jag håller tummarna för att jag orkar göra detta nu varje dag, hehe..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 24 november 2012 16:50


Jag har ingen aning vem som läser detta nu men vi kör ett inlägg! Vad händer i mitt liv nu? Lite mer än 2 år sedan jag bloggade senast. Så vad har jag nu hunnit med? Jag bor i malmö där jag är sambo med min stora kärlek. Vi har snart 6 ...

Av Emma Andersson - 27 maj 2010 12:32

Nu har kaoset börjat och redan nu börjar folk bli sjuka på jobb, detta kommer nog bli en sommar där jag jobbar mycket. Ska se till att spara massor med pengar till lägenheten men jag ska dock inte jobba ihjäl mig bara för det! Undra hur vi kommer a...

Av Emma Andersson - 17 maj 2010 11:05


Sovmorgon idag, YES! Det var skönt, börjar jobba 15.45-20.00 härligt.. Min tand längst inne (visdomstanden) men andra ord håller nog på att börja sin första färd uppåt, det känns som om den börjar komma nu, kanske, kanske inte :P Halva maj, ju...

Av Emma Andersson - 14 maj 2010 11:57

Idag har jag ingen lust. Jag vaknade 11.00 kan ni förstå hur utvilad jag måste vara. Säg inte detta till någon men idag ska jag vara väldigt busig. Har tid hos ungdomsmottagningen klockan 13.00 och sen ska jag jobba ikväll ni förstår att jag orkar ...

Av Emma Andersson - 11 maj 2010 09:56

Tandläkaren hade gett mig en tid idag 8.45 på min lediga dag, Suck! Hejdå sovmorgon.. Varför kan dom aldrig ge en någon normal tid? Det finns en anledning till varför jag hatar tandläkare, för dom är så jävla ärliga. Mina tänder är jätte fina och jag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards