Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Emma Andersson - 13 april 2010 23:09

Ni kan ju ana vem som har fått träningsvärk efter två promenader. Nu förstår jag hur dessa promenader kan vara så bra för kroppen, och det borde ni också förstå. Att jag fått träningsvärk efter raska promenader betyder att jag kämpar på och håller i, Im strong. Vi får se hur det går imorgon, kanske har jag ingen lust alls men här är det ingen vila inte, en promenad det blir det iallafall!


Hämtade upp patricia innan vi stack hem till henne där vi fastnade, blev en jätte god middag som mättade totalt och lite snack. Timmarna flög iväg sen var det ju dags för tvprogrammen som var lika bra som vanligt.


Jag är nog världens lyckligaste person. Jag skiter i vad alla säger jag har den bästa pojkvännen av dom alla. Han har allt jag kan önska mig, han är världens gulligaste och självklart ser han bra ut, ni förstår ju själv hur det låter han är perfekt. Om 6 månader blir han min sambo och det finns inga ord som kan beskriva hur mycket glädje jag har över allt. Jag älskar honom väldigt mycket!

En förlovning hade inte suttit helt fel men det kommer väl med tiden, jag kan iallafall meddela att den 16/12-2006 var den bästa dagen i mitt liv <3


 


Work it, make it, do it , makes us harder better faster stronger.


Av Emma Andersson - 13 april 2010 15:03

Andra promenaden tillägnades idag. Jag var inte lika motiverad som i gårkväll men jag gav allt jag hade för att sen tappa lusten och sen ge lite till. Usch vad jobbigt det kan vara, svettig som en gris blev jag iallafall. Det måste väl vara något positivt eller? Ändå blev det bara 40 minuter men alla krafterna försvann ifrån mig..


Ska hämta Patricia klockan fyra sen får vi se vad som händer, det blir iallafall Desperate housewifes och Cougartown ikväll,  Älskar dom programmen!


Av Emma Andersson - 13 april 2010 10:52

Igår hittade jag ett 4 veckors träningsschema med olika sorters av promenader bland annat; Långpromenad, Styrkepromenad, Tempopromenad och vardagspromenad. Det som är viktigast att tänka på är att använda ett raskt tempo för att kunna nå ett bätte resultat. Anledningen till detta tramset är att jag anser att jag har världens dåligaste kondition och att lite av magen ska gå väck. Jag tror det kan gå bra faktiskt.


Jag började igår då blev det en vardagspromenad på 30 minuter (man ska börja smått, och nu pratar vi om VARJE dag.) Jag började gå snabbt efter ett tag gick det över till att jag sprang så det blev lite blandat igår. Jag håller tummarna för att jag orkar göra detta nu varje dag, hehe..


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards