Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg under oktober 2009

Av Emma Andersson - 31 oktober 2009 19:41

jag är halvdöd, herrejesus.

En runda med hunden & en påse popcon.

Americas funniest homevideos + saft.

Sen sängen.. jobba imorgon 6.45, happy me.

Av Emma Andersson - 31 oktober 2009 18:18

 

Idag mår man som man förtjänar.  Igår stack jag och några tjejer ut

och drack på pub i malmö, blev många shot's och cider osv och det

blev en väldigt sen hemgång, jag var hemma 03.30 och inte nog med

det så började jag jobba 06.45, nice.  Hann sova två timmar och

jag har varit så trött och hängig och lite bakis idag!


Åkte hem till pojkvännen i nån timme och gosade och nu är jag

hemma hos min pappa, blir kanske film ikväll om jag orkar det ens

annars får jag somna tidigt vilket jag ska göra ändå.


Jag orkar inte med mer nu, allt jag vill är att vara lycklig..

Jag vill lyckas, jag vill ha lyckan, jag vill glädjas.

Jag vill ha min kärlek. Jag vill ha min kärlek med fred och

gemenskap. Bara så du vet så sjunker du i mina ögon

mer och mer, gör inte något som du får ångra sen.



 

Av Emma Andersson - 30 oktober 2009 10:25

Nu är det samma snack igen, alla får ha en egen åsikt och här kommer min.

Sänd kriminella invandrare HEM?

Vad är det? Varför i helvete ska man skicka hem dom kriminella

invandrarna, jag förstår mig inte på dagens folk. Blir så arg.

Vad säger ni när alla svenska gör kriminella saker? var ska ni skicka

dom till svergie? men vi är redan i sverige nu är det bara löjligt.

Det är fan lika många svenska som är kriminella som dom utländska.

Det handlar inte om ursprung, utseende, eller språk.

Alla är människor ändå, både invandrare och svenska och överallt

gör folk kriminella saker, man kan inte lägga skulden på att stackars

invandrare får skulden över allt.


Skicka hem dom kriminella, jaja eller hur. Är ni rasister?

Jag tycker att det låter rasistiskt, vad tycker ni??

Man kan inte skilja på goda och onda, förstår ni att om en familj

som har 3 barn och har kommit till Sverige, deras 20 åriga son

faller för grupptryck och blir gängmedlem och gör massa skit

men för i helvete skickar man tillbaka honom så åker hela

familjen tillbaka, det är inte rätt.

Invandrare som invandrare, låt dom ta sitt straff här!

Av Emma Andersson - 30 oktober 2009 09:49

 

hehe, inatt sov jag hos min pojkvän, vi gjorde inget speciellt

under gårdagen vi lagade middag och mös framför tv'n i stort

sätt hela kvällen det var mysigt faktiskt.

Pojken körde och lämnade mig på jägersro imorse då jag tog bussen

hem, tror ni att jag kunde somna om när jag kom hem?

hmm, absolut inte.


Idag tänkte jag eventuellt dra med

Felicia till stan och ta nån cider och snacka en massa.

Kan bli hur mysigt som helst, det tråkigt är att jag

börjar imorgon 06.45, *hehe* men man måste inte alltid

vara så himla utvilad när man ska jobba ska ju ändå bara

jobba i typ 4 timmar så det är väl helt okej eller hur?

plus jag blir ju inte ute så jätte länge utan jag kommer

hem i god tid igen, det låter skitbra enligt mig!


*gäsp* jag kanske får lägga mig en stund och försöka somna

så att jag kan vara lite utvilad ikväll iallafall..



 

Av Emma Andersson - 29 oktober 2009 14:59

 

Börjar bli småhungrig har jobbat idag, slutade halv två och

då åkte jag hem och tog en riktigt varm och lång dusch.

Jag älskar att duscha det ska vara riktigt varmt och jag hade kunnat

stå i duschen över en timme och bara gotta mig :)


Inom en timme så tar jag bussen hem till min pojkvän,

men jag åker in om jägersro och handlar en ny foundation

för när jag skulle ta i måndags så tryckte jag hårt och

det var typ av plast så hela knäcktes plus den är typ

slut så måste ha en ny..

Och jag längtar efter min pojkvän nu, snart träffar jag

honom, lucky me...



 


Av Emma Andersson - 28 oktober 2009 18:06


När jag gick i skolan så ville jag bara ta studenten. Men det är

vissa saker som man saknar, klasskompisarna, tiderna,

att man fick vara fri på helgerna, härligt ju?

Men inte bara det, alla lov ni har som går i skolan,

Skulle jag varit er som tar studenten nästa gång

så skulle jag fantamej tagit vara på vartenda lov ni har nu!


Snart är det dags för mat, måste ringa till jobb sen också.

Jag har skrivit i min kalender att jag börjar kl 08.00 imorgon

bitti men jag vet inte om det stämmer, har aldrig börjat

så sent som 08.00 men det kanske stämmer?!

Ikväll blir det bara tvkväll, massor med Simpsons,

arga snickaren, efterlyst och southland, perfekt!

Och självklart ska jag längta tills imorgon då jag ska träffa

min älskling :)




Av Emma Andersson - 28 oktober 2009 12:56

    

Usch vad tiden går snabbt, kan ni förstå att det snart är

november? det kan inte jag iallafall, det känns som om det

var en månad sen jag tog studenten inte 5 månader.


Är väldigt osäker över jobbet som jag var på intervju på igår.

Jag vet inte om det är något för mig, jag kom dit och trodde

att det skulle vara ett äldreboende, men det visade sig vara

ett korttidsboende för personer som haft stroke m.m

och som behöver rehabilition med sjukgymnaster osv.

Man har så mycket ansvar och man behöver nog vara väldigt

mogen och ta det på allvar, klarar jag det? jag vet inte.


Jag ska titta lite på internet nu och ringa lite samtal till

lite boenden och se om någon behöver timvik.

Jag vill bara ha ett fast jobb nu, ett fast schema och

gott om pengar. Vad ska man göra...



 

Av Emma Andersson - 27 oktober 2009 18:54

 

Mina gyllene skor, vad skulle jag göra utan dom!



 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards