Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Emma Andersson - 5 oktober 2009 20:56

  

 

Okej, nu har jag ätit en middag med med familjen, revben med

potatis med rotfrukter eller något liknande, det var gott.

Efter middagen blev det halv åtta hos mig med mamma och Rickard.

En på mitt dagis när jag var liten hans mamma var med i programmet

idag hehe det var lite kul faktiskt för vi visste ju vem hon var.

Sen blev det upp direkt på rummet, plugga teori, har än så länge

pluggat skyltar tänkte att det kunde vara bra och att det behövdes.

Så nu tänkte jag se lite på tv sen läsa lite i boken,

glömde ju dom jävla teorifrågorna hemma hos min pappa, fuck :/

Annars har min dag varit bra, kände hur ögonen höll på att stängas

nu när jag läste. Det är så tråkigt att plugga, hur kan man göra

pluggandet roligare, går det? hur gör man det i såfall, kom med tips.

hehe. det har varit nice. men nu måste jag gå.

pluggaplugaapluggapluggapluggaplugga, teori. Mmh älska <3

 

 

  

Av Emma Andersson - 5 oktober 2009 15:45

 


Skorna är nu mina, wiie. Åkte först till jägersro men de hade naturligtvis inga

38.or så jag blev besviken, gick till skopunkten med hopp om att dom skulle

ha några snygga stövlar, men icke sa nicke inga som föll i min smak.

Tog bussen till trianglen och verkligen hoppades på att dom skulle ha och

fy vilken tur man hade då, dom hade ett par 38.or kvar (A) skitbra!

Därefter blev det bussen till körskolan och pluggade i en timme.

Världens drygaste bussresa hem kändes som om man aldrig var framme

men som ni ser nu så kom jag ju hem till slut ^^

Nu gör jag mig i ordning för att påbörja den oändliga resan hem till

min mamma i vellinge, vilken nöje, saknat min mamma och mitt rum i

vellinge, konstigt va men nu kommer jag snart dit..

I kväll blir det nog tv och plugg för min del, har en 450 grams ostbågspåse

så får väl äta lite ostbågar, bjuda familjen och sen leva på ostbågar

hela veckan hädanefter, haha. väldigt stor påse, fick den igår och

den kommer nog att hålla länge :P


 

Av Emma Andersson - 5 oktober 2009 10:37

 





Skönt att sova ut imorse, gick upp runt 9.30-10.00 tiden, och började

att packa mina väskor m.m Nu är det ju måndag och min kära

mamma vecka börjar så jag ska senare få röven loss och åka hem till

min mammi :D men innan dess så ska jag ju åka in till stan och handla

mina skor och i och med att jag ändå betalat buss in till stan och sen

åka hem direkt är inte lönt så jag ska in om till körskolan och plugga

1-2 timmar så jag inte kommer av mig!


Håller på att göra vid mig nu så smått så att dert inte blir för sent

senare, men det tror jag inte av det blir iallafall.


Jag börjar bli lite nervösare nu, det är två veckor kvar jag har 14 dagar

på mig att plugga nu. Jag måste se fart, jag måste plugga. Varje dag!

Jag vill klara det här, jag vill fixa mitt körkort, Jag ska klara det!

Det är bara det att jag vet om att om två veckor så kan jag ha mitt

körkort det är därför man är så nervös, och jag vet att man inte ska

tänka så men tänk  klarar jag det inte, då har jag det inte alls om så

kort tid, men nog om kuggningar nu, jag ska klara det!

Jag ska tro på mig själv hela tiden, körkort here I come.. =D


Varför ska man blogga om man ska skriva exakt lika dant som någon annan

och härma just det lilla extra som dom gjort?  om ni ser här nu på bilden

haha så har jag hittar två tjejer, ja Kissie och Desirée. Om ni går in på bådas

bloggar så ska ni bland annat få se dessa bilderna, och vad är det på dom?

Jo nästan exakt lika dana saker, asså vart är världen på väg? hehe, antingen

har fjortisarna ingen fantasi eller så är dom bara helt knäckta!


 



 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards