Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Emma Andersson - 3 oktober 2009 20:06

  


Vilken härlig helg det har varit, men jag är riktigt slö.

Nu har vi varit på bion, vi såg den nya stieg larsson filmen

flickan som lekte med elden, det var spännande men den

slog inte ettan, ettan var absolut bättre, men ni ska absolut

se den om ni sett ettan, det tycker jag verkligen!

 

När vi kom hem från bian så körde vi in om och hämtade

pizzor, orkade inte så jätte mycket med tanke på att jag

och min pojkvän åt popcorn till bio filmen hehe.

Men det var gott iallafall, en jätte trevlig dag!

 

Kom hem och tittade lite på den galna professorn 2 små

rolig film det dära. Nu spelar Eric fifa och här är jätte varmt

inne på hans rum men inte nog med det så har jag

fruktansvärt ont i  ryggen :( förvånande?

 

Blir nog bara en chillkväll för oss idag, är så slö..

Nu ska jag störa mig med min pojkvän lite hehe,

finns inget bättre än att jävlas med honom när han spelar

ha det så bra ikväll!

 

  

Av Emma Andersson - 3 oktober 2009 10:53

  


Somnade i alla högsta grad nöjd igårkväll, underbar pojkvän

som masserar min rygg och har sig, överhärligt.

Vaknade imorse bredvid min pojke, sov som en prinsessa inatt.

Det är alltid lika skönt att vakna upp och få massor med pussar

och kärlek. Det behövs vekligen..

Jag tycker om min pojkvän jätte mycket, igår hade vi varit tillsammans

i två och och 4 månader, det uppskattas, kärlek?  - ja tack!

 

Idag ska vi in till stan och se på bio med Erics föräldrar sen efter det

ska vi hem och äta pizza hemma hos honom, det kommer bli trevligt.

 

Är det bara jag som tycker att det är så härligt med helger?

det har blivit så att jag inte jobbat så mycket helger på

sistånde men det är jätte härligt att vara ledig också.

Jag njuter verkligen av det.


Ska se om jag kan slita min pojkvän från ps3:an och dra med mig

honom in i duschen, antingen lyckas jag eller så får vi vänta, hehe!

 

 

  

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards