Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Emma Andersson - 7 oktober 2009 13:48

Jag som aldrig äter frukost nästan, men idag blev det runt 13.00

bättre sent än aldrig :) Gjorde i ordning två ägg, och två riskakor med

skinka och till det blev det ett stort glas oboy och kopp tée, tror ni inte

att min underbara mamma köpt med sig bullar och vaniljhjärtan hem,

självklart åt jag då det också, så nu är jag oroväckande mätt.


Sitter och tittar på vinterjackor, har ingen aning om vad det blir för någon

i år men vill ju hitta en fin som jag kan trivas i, får fortsätta att leta.


Förresten hittade en sida på internernet www.expressen.korkort.se typ

litet test om man vill göra till körkortet, haha världens lättaste men det är

alltid något, eller hur?


Har fått Nordmans låt - I Lågornas sken, i huvudet.

hehe, länge leve dom gamla låtarna kvar.


 



Av Emma Andersson - 7 oktober 2009 10:27

 

 

 

 

Godmorgon!

 

Steg upp för en timme sen och sitter nu och läser lite bloggar,

haha vad kul det är att läsa alla patetiska bloggar om folk som

är normalbyggda som ska banta och förstora läpparna m.m

Mm, skit bra. Kanske är det meningen att alla ska operera sig och

göra om sig, kanske ska alla se ut som t.ex Michael Jackson, eller?

Asså herregud, var er sjäva istället ni ser inte ens naturliga ut..

Det värsta är att människorna är runt 18 men betéer sig som om dom

är runt 14-15 år. Hur moget är det? usch vad trött man blir på sånt..

 

 

        

Bjuder på en gammal bild idag, den är som ni ser från

2007, hehe snart 2 år sen, men man måste bjuda lite på

sig själv ju, passade ju bra i mörkt hår där men det är inget

som jag funderar på, inte på väldigt länge iallafall..

 

Jag ska strax gå upp och ta en lång dusch hade jag tänkt mig, sen

blir det nog att läsa lite i teoriboken, igår läste jag hela 150 sidor

och det kändes som om det gick bra, alla frågor från testerna på

körskolan kom in i huvudet, jag förstod sammanhangen och jag

såg sånt som jag inte tänkt på men haft frågan och så vidare så det

kändes jätte roligt att läsa, läste nog från 17.00-19.30 sen från 19.30-22.00

läste jag i reklamer och så vidare och sen läste jag till ca. 23.30 innan

jag kände att jag knappt hängde med längre, det var dags för att sova!

 

Idag ska jag om inget annat plugga som sagt, sen ska jag in till körskolan

och göra lite på testerna där har två tester kvar som måste klaras men

jag gör inte det bara därför, utan att plugga via dom testerna är ju en

rätt så bra inlärning.

Efter allt pluggande så åker jag hem till min pojkvän och spenderar min

natt hemma hos honom, mm underbart :)

 

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards