Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Emma Andersson - 16 oktober 2009 16:45

  

Ni hade rätt, sprutan kändes inte ett smack, tog 5 sekunder.

Lite små ont i armen efter bara men det löser sig.

Min mamma däremot, hon har fått grymtbiverkningar så att

man nöffar som en gris, stackars mammi hehe..

 

Ikväll blir det partyy, yey.

Så för en gångs skull får man väl fixa till sig

så att man åtminstånde ser bra ut..

 


  

Av Emma Andersson - 16 oktober 2009 09:52

Godmorgon!


 

Jag ringde precis nummerna jag fick av min pojkvän igår, men inga

av dom fungerade :S de fanns typ inte dom nummerna sa dom i min

telefon, lite konstigt. Som jag sa igår så har jag rätt så mycket att

göra idag, eller det är egentligen inte så mycket men det känns så.

 

Jag ska göra mig i ordning nu snart, sen ska jag åka hem till min mamma

och därifrån tar jag bussen till Trelleborg där jag ska ta sprutan mot

svininfluensan som jag berättade igår, jag är lite nervös nu faktiskt.

Jätte många som tagit den har sagt att dom fått ont i armen, usch vad

jag är nervös, jag tycker inte alls om sprutor :(

 

Sen efter sprutan åker jag hem till min pojkvän, eller ja det berors på hur

lång tid det tar på sjukhuset i Trelleborg, tar det inte så lång tid så åker

jag in till malmö och pluggar lite på körskolan istället för nu har det

verkligen närmat sig och snart snart snart!!!!!


Skriver mer sen nu måste jag börja att göra mig i ordning, bye!



 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards