Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Emma Andersson - 1 oktober 2009 21:24

Jobbet idag gick jätte bra, var lite stressigt då och då men annars

gick det jätte bra, så kom hem för en stund sen och det

bli väl att man får lägga sig inom en timme. Jag börjar 7.45 imorgon

bitti och jobbar sen till 15.30, men det ska väl gå bra hehe!!

Hela dagen har det känns som om jag har ett hårstrå i halsen

snacka om att vara irriterad, skulle bara vilja dra ner fingrarna

i halsen och klia lite grann men det är nog inte så jättebra..

 


När jag kom hem innan så möttes jag upp av en jätte glad hampus,

han är nog den bästa hunden som man kan ha, han är världens

goaste vän. En riktig hundvän.

Fast det roliga är att när jag kom hem nu så hitta jag bara en av

mina inneskor, var är den andra? där stod i horoskopet innan

idag att jag skulle bli av med något men vafan jag hittar inte

skon någonstans, lite läskigt vi har nog en hustomte här ^^

 


Vilket tv program tycker ni bäst om? Simpson eller Family guy?

Jag tror att jag gillar båda lika mycket men har ni tänkt på hur

simpson familjen skulle sett ut om dom var family guy familjen?

hehe ni ska få se bilder här nedan nu:


    




 



Av Emma Andersson - 1 oktober 2009 13:01

 




Dagens längtan: Att det ska bli helg!
Dagens kläder: Mjukiskläder
Dagens humör: Glad
Dagens minne: När vi fick hampus
Dagens saknad: Mamma
Dagens frisyr: Uppsatt
Dagens planer: Jobb 15.00-20.45
Dagens köp: -
Dagens godis: Geisha Choklad ^^

Dagens måste: Teoriplugg

Dagens ogillande: stora svarta cocabonnar

Dagens horoskop: "Fåniga fel och misstag är oundvikliga nu.

Du tappar bort nycklar, glasögon och allt möjligt annat"



 

Av Emma Andersson - 1 oktober 2009 10:30

  Nu är det verkligen höst, känner ni hur kallt det är ute, speciellt om

nätterna och tidigt på morgonen men även mitt på dagen så är det

små kyligt, usch. Jag som längtar efter vintern, får nog köpa mig en

rikitigt tjock vinterjacka i år hehe..

 


Jag sov jätte skönt i natt, la mig lite över tolv och jag gick upp runt nio

i morse, hur skönt som helst faktiskt..

Snart ska jag laga till en frukost och sen blir det plugga teori, mmh. Jippi!

 


Ska jobba idag också mellan 15.00-20.45

 


 

 


Var är den vänskapen som man en gång hade, hur är det mellan oss nu?

Nu har det iallafall gått längre än ett halvår sen du stack, jag minns inte ens

hur länge sen det var, men jag minns allt annat.

Nu får jag ett sms då och då och jag är glad att veta att du finns vid liv,

men så mycket som du sårade mig det glömmer jag aldrig.

Vilken idiot lämnar sin bästa vän och flyttar långt upp i landet utan att

ens säga hejdå till sin bästa vän? Det tror jag inte att så många gör.

Ett hejdå behöver alla människor. Det hade varit lättare att få säga hejdå

till dig än som nu bli lämnad i sticket och inte höra av från dig på flera

månader, det suger. Men innerst inne är du fortfarande min vän.

Alla minnen, alla saker, alla bilder, allt finns kvar förrutom du.

Jag har levt utan dig nu många månader, och jag tror att jag

klarar min utan dig i många många fler, kära vän.

Jag tror att jag en dag kommer att sluta tänka på dig! : /

Om det är bra eller dåligt, det vet jag inte, det kan du bara svara

på själv. Jag vet ingenting nu förtiden.

 


 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards