Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Emma Andersson - 17 oktober 2009 22:08

  

 

Johan falk filmerna var suveräna, tummen upp! Tycker man om

kriminalserier så bör man nog se dessa filmerna tycker jag.

 

Bara en massor av mys har det varit idag.

Godis + filmer + pojkvän = Bästa!

 

Nu blir det ännu mer mys med min pojkvän, härligt!

GODNATTENS.


  

Av Emma Andersson - 17 oktober 2009 11:29

Igår var vi på fest jag och Eric, det var trevligt.

Blev inte så mycket drickande men vi hade kul ändå.

Vi stannade inte så överdrivet länge, när vi

kom hem så kunde inte jag somna, var orolig och somnade

relativt sent. Tråkigt värre..

     

Skitstörigt, där jag vaccinerades eller vad säger man , där dom

stack mig, där har det svullnat så det ser ut som

om jag har en stor muskel hehe, gör skitont, kunde absolut inte

sova på vänster sida kan knappt röra vid bulan, ontontont..

Som tur har ingen feber eller frossa kommit , tack gud!

 

  

 

Jag är jätte trött idag känner mig helt slö, det känns jätte tråkigt,

kanske får ta och vila en stund? Ikväll blir det nog bara myskväll

och se filmer, bland annat dom andra två johan falk filmerna, hihi!

 

  

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards