Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg under januari 2010

Av Emma Andersson - 30 januari 2010 12:01

  


Igår efter jobb gjorde jag mig klar sen körde jag till min pojkvän, nästan en vecka utan honom, SAKNADEN var stor. Vi laddade ner The Stepfather och för en gångs skull fick vi ner en film som var hyffsat bra. Handlade om en "styvfar" som mördade sin familj sen fick han en ny familj osv. Efter filmen då däckade man snabbt och säkert, ( trött efter jobb ) ..


Gick upp lite efter nio imorse, wow.

Åt frukost med pojkvännen som nu är och tränar,

tråkigt att vara ensam, blir bara så trött.


Idag ska vi hem till mig, vi ska laga middag och ha de mysigt. Kanske titta lite filmer m.m Låter mysigt!


Imorgon har vi mycket att göra, jag jobbar 6.45-11.00 sen hem och fixa till mig sen åker vi in till en lägenhetsvisning på midhem, därefter måste  vi äta snabbt för sen ska älskling klättra på sån klättervägg med sina vänner.


Funny bunny, funny honey, i'm rich of money.


  


Ufo

Av Emma Andersson - 28 januari 2010 11:19

 


Jag känner mig verkligen som ett ufo idag, mamma åkte till norge imorse så nu ser man inte henne försen söndagskväll, men jag överlever nog :D


Gubben med min bil har inte hört av sig än, får ringa honom antingen imorgon eller på måndag och se hur det går med den, jag bara hoppas och hoppas.

Jag vill ju ha min egna bil, min första bil, yey.


Snart är det dags för mig att ta ut min p-stav, wow. Det har redan gått 3 år snart. Det känns som igår när älskling fick hålla fast mig i stolen för jag var ju så rädd. Och nu är det över, nu väntas bara uttagningen. Lite skakig är man ju men vill bara slippa staven nu, ibland är den ett rent helvete med mens och sånt.Innan var jag nöjd men absolut inte nu längre. Nu vill jag ha minipiller, jag kommer testa varenda sort tills jag hittar den perfekta för mig, jag vill absolut inte gå upp i vikt och om jag ska ha mens så ska den fungera normalt.


*suck* Kunde inte killar haft preventivmedel istället? Det är ju deras avkomma alltså "sperman" som utgör problemet. mohaha. Tänkt vad skönt att bli 30 och slippa bry sig. Ungar kommer ploppa ut en efter en, (skämt åsido)


 


Av Emma Andersson - 28 januari 2010 09:54

 


Igår runt 13.30 begav jag mig till jobb, fick kör runt hela ö.grevie istället för igenom m.grevie Det Blåste som tusan och man så knappt vägen, det var lite små läskigt.

Väl på jobb blev man orolig för hur man skulle ta sig hem sen, men det blåste på och vid 7 vad der värsta över. Jag körde hem, alla vägarna var plogade.


Väl hemma gör jag mitt misstag, fan. Jag måste sluta vara så envis. Jag är som en åsna, jag tror att jag klarar av allt men det kan man inte. Jag hoppas det inte kommer kosta för mycket. Ni förstår jag försökte köra in i garaget, det är ju väldigt svårt när det var så mycket snö överallt, naturligtvis slår bilen i och ett hål uppstår fram på bilen, hela kvällen hade jag ångest,

varför lät jag inte bara bilen stå ute?

Ah herregud, hoppas det inte kostar för mkt att laga.


Idag har jag så mycket att göra. Inte lönt att skriva upp allt här. För det första är ni nog inte intresserade och för det andra så hade jag fått skriva här hela dagen. Bäh, nu får jag nog göra mig i ordning.


Förresten så saknar jag min pojkvän mer än mest, bara 4 dagar utan honom känns som en evighet, imorgon ses vi. Jag längtar väldigt mycket.


 


 


Av Emma Andersson - 27 januari 2010 09:55

 

Som vanligt sitter jag här och längtar efter helgen. Träffa min underbara pojkvän som är mysigast av alla och den absolut bästaste killen man kan ha :)


Snart blir det utgång i snön, en timmes powerwalk är sagt. Dricka ett glas vatten sen ut och röra på fläsket, hey ho, let's go.


Jobb ikväll, 14.00-20.00


Jag vill bara att gud ska veta att jag absolut inte vill ha mer snö, det räcker nu?

Överallt sa dom igår att det skulle bli "snöstorm" med 4 dm snö som slutresultat, oh no. Stop kidding with me. Storm? Absolut inte. Snö? Inte mer än en decimeter.

Så alla tidningar och nyheter kan ta sin snöstorm och stoppa in den igen.


Gud vad stolt jag är över mig själv!


 

Av Emma Andersson - 26 januari 2010 19:06

 


Satan också vad mätt jag är. Jag är så utvilad att jag är småtrött. Sov till elva idag, mumsi vad skönt det var. Popcorn och en film ikväll? sounds great for me!

Men inte vilken film som helst, det blir nog Benjamin button..


Imorgonbitti blir det en lång runda, POWERWALK!

Sen jobb 14.00-20.00

(inte nog med det, ska köra mamma till jobb 06.15)

Lånebilens batteri är antagligen slut,

Hoppas jag får min bil nu i veckan, i need it.


PS. Svordomar är inget fult för mig, jag använder det dagligen

och jag ser inget negativt med det. Dom enda orden jag hatar

är: KNULLA, FITTA och KUK. Det är grova ord enligt mig som jag

bara hatar att höra, inte nog med det, det är oerhört

AVTÄNDANDE!


 

Av Emma Andersson - 25 januari 2010 10:15

 


Har försökt sova länge idag, men sen klockan 08.00 i morse har jag bara hört en massa barnskrik från dagmammorna under oss. Fan vad jobbigt, ungarna skriker hela tiden, så någon direkt sovmorgon fick jag inte.


Mamma ringde runt 09.00 och frågade om jag kunde börja jobba tidigt idag, så jag börjar redan klockan 13.00 istället för 15.45 Mer timmar = Mer pengar :)


Måste snart börja äta lite frukost (Lingongrova och ett glas oboy, Gottigott) sen köra ner i byn för att jag ska för en gångskull sola lite idag, har inte solat på länge och men nu känner jag mig redo för att bli brun, yey.


Efter jobb idag ska jag hem till mammi, härligt härligt.


 

Av Emma Andersson - 24 januari 2010 20:37

 


Fredag: Jobbade till 14.00 sen fick man åka hem och duscha och göra sig i ordning, hämtade upp min pojkvän på hans jobb 16.30 sen bar det av hem till honom. Vi tittade på någon jätte konstig skräckis och mös en massa.


Lördag: Vi steg upp tidigt och gjorde oss i ordning, tog det lite lugnt innan vi stack till macken för att tvätta hans bil, fast denna gången satt jag i bilen och höll mig sysselsatt med min pojkväns iphone.

(nej jag vill inte ha en iphone, men det är klart dom är roliga att pyssla med)

Vi åkte hem och åt en god middag innan vi bestämde oss för att spela bowling. Vi ville testa Oleary´s på Entré. Det var lite stökigare än big bowl men det var roligt. Efter 1 ½ timmes spelande hade man ont i fingar och ben.

Massor med goda drinkar och sen kom älsklings kompisar och

vi satt och snackade med dom.

Vi tog bussen hem och hade jätte roliga konversitoner.

Gud vad jag älskar min pojkvän!

hem och sova, jatack!


Söndag: Var dötrött imorse, bestämde oss för att åka och titta på bilen i stan. Den såg bra ut och allt verkade okej, var tvungen att handla snabbt och han fick en handpenning på 2000 kronor. Så han ska besiktga bilen sen hör han av sig i veckan, jag kan ångra köpet om bilen inte går så bra som jag vill när jag provkör den, så vi får se i veckan om jag blir bilägare eller inte, en röd Fiat Brava, perfekt för mig. Stack till jobb 15.45-20.00 och är nu hemkommen, blir väl film ikväll och bara ta det lugnt.


PUSS & KRAM


 

Av Emma Andersson - 23 januari 2010 18:50


     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards