Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Emma Andersson - 13 januari 2010 11:27

 


Jag kan meddela att jag inte är bilägare. Bilen var inte som man hoppats på och jag beslöt att ej köpa den för min egen del, det blir att leta vidare!

Tack till min underbara pojkvän som följde med mig <3

Efter jag lämnat av honom och fått massvis med pussar så körde jag hemmåt,

fastnade i min soffa i över en timme spelandes på xboxet, fan.

jag vill inte vara en spelnörd -.- HAHA!


Idag är jag äcklad. Vill inte gå in på detaljer och dittan och dattan.

Men, snälla. Lilla mörkhyade slyna, skaffa dig ett liv.

Ingen vill hänga upp dig i granen du ser ut som ett UFO.


Är så trött på sånt här.

Ni vet knappt vad jag yrar om och det behöver nig nog inte få

reda på heller. Ska göra mig i ordning, tänkte fixa till mitt hår,

kanske lägga i lite blonda slingor. Men i och för sig så väntar jag nog tills

bilen kommer hem för jag orkar fan inte gå till affären,

och tar jag cykeln så lär jag väl få urinvägsinfektion.


Jag är ensam hemma nu och det är såå tråkigt. Jag tycker det är så tråkigt att inte ha någon att prata med, och när man är ensam hemma finns det mindre saker att göra, hmm. Det är nog en myt ändå. Vem vet?

Äh, får väl ta och laga lite frukost nu, klockan är ju halv tolv redan :)


Puss och Kram!

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards