Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Emma Andersson - 19 januari 2010 22:46

 


Vad tycks om mitt nya blogg utseénde?

Jag har tagit mig tid och slängt ut vintern och dragit in våren istället.

Länge leve våren och sommaren. Värme, ja tack.


 

SEX

Av Emma Andersson - 19 januari 2010 21:35

 


Satt och kollade lite på facebook när jag kom fram till en grupp som heter: Vi som hatar den obekväma familjestämningen vid en sexscen i en film.

Jag satt och funderade sen kom jag fram till, hur kan man tycka att det är obekvämt? Sex är naturligt. Sex är inget man ska skämmas för. Det är ju bara en film? Klart man tänker oj där har dom sex, men man behöver inte titta ner i golvet och bli röd om kinderna. Dom flesta har sex, eller har haft sex. Det är ingen nyhet. Skäms ni för en sexscen på tv så måste ni väl skämmas när ni har sex också?


Det är bara LÖJLIGT..

Sluta upp med att skämmas

Sex är naturligt!


 

Av Emma Andersson - 19 januari 2010 20:37

 

  • Är det bara jag som tycker att K-spriten suger åt sig all bensin?

  • Är det bara jag som känner mig så himla duktig för att ha jobbat?

  • Är det bara jag som hatar när glödlampor tar slut, MÖRKT.

  • Är det bara jag som snart ska slänga mig i sängen och titta på en film?

  • Är det bara jag som ska somna in till en bra bok ikväll?

  • Är det bara jag som är ledig imorgon och ska ha sovmorgon?


GODNATT!


 

Av Emma Andersson - 19 januari 2010 12:00


Ett nudistpar med liten son promenerar på stranden.


Sonen ser sig nyfiket omkring
- Mamma; va´ beror det på att alla tanter har större bröst än dig ?
- Jo, så här är det: ju större bröst man har ju dummare är man.
Promenaden fortsätter tills sonen stannar till och undrar:
- Mamma; varför har alla farbröder större snopp än pappa ?
- Jo, det är samma som med brösten: ju större snopp ju dummare är man.
Sällskapet kommer ifrån varandra och mamman vänder sig mot sonen och frågar:
- Har du sett pappa nå´nstans ?
- Ja, han står där borta; han pratar med dummaste tanten på stranden och han blir dummare och dummare

__________________________________________________


 

 


Johan gick och var mest småsur - fel på jobbet, fel på arbetskamraterna, fel på kaffet, fel på chefen, fel på...
Till slut tröttnade chefen och sa till på skarpen:
- Gör mig en tjänst! Ta ledigt resten av dagen, åk hem och dra över frugan och kom tillbaka i morgon, du skall se att det gör dig gott och att du blir på bättre humör.
Johan stämplade ut och gick. Nästa dag kommer Johan tillbaka, skiner som en sol och är på ett underbart humör. Chefen kallade till sig honom och sa:
- Hur gick det?
 
- Det var kanon! Hon var helt vild! Vi älskade hela eftermiddagen.
- Jag sa ju att du skulle må bättre!!
- Ja, tack skall du ha för tipset! Himla trevligt hus ni bor i förresten...


 


 




Av Emma Andersson - 19 januari 2010 11:00

GODMORGON.


Godmorgon allihopa! Vaknade så skönt idag och hade säkert kunnat ligga i sängen till tolv, hehe. Jag är sovgalen. Världens sötaste hund ligger just nu och stirrar ut mig från hans fåtölj, han förtjänar kanske en kissrunda sen?


Härnäst blir det iallafall frukost för mig, sen ska jag nog bara ta det lugnt.

Jobbar kväll idag 15.30-20.00, härligt. Får se vad som händer idag.



 






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards