Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Emma Andersson - 20 januari 2010 14:26

 


Jag är så trött på alla vänner som tycket det är tråkigt att man inte ses längre. Jag själv smsar om tider och datum ofta till alla mina vänner, men inga verkar bry sig. Ni kommer inte med förslag och det känns som om det alltid är jag som måste höra av mig. Om jag nu betyder så mycket kanske ni ska höra av er någon gång.


Känns som om ni alla bara glider längre och längre bort. Jag orkar snart inte bry mig längre för det är inte en som ska ta steget att höra av sig utan det är båda.

Vissa vänner är inte som de förrut var. Vi kanske växt ifrån varandra, allihopa?



 

Av Emma Andersson - 20 januari 2010 11:31



  Vad gör det där ute om inte snöar? Det snöar ofta nu känns det som. Kan inte bara snön försvinna och låta solen och våren komma fram nu? Snö är roligt på vintern och då menar jag julveckan annars är snön överskattad.


Om en stund ska jag köra till vellinge och hämta min mamma och lämna av henne på jobb, gud vad snäll jag är :) själv är man ledig idag och jag ska hämta min pojkvän på hans jobb runt halv fem, sen spendera min dag med honom..


Jag vill bara påpeka en sak, jag är väldigt avundsjuk på er som får spendera alla nätter med era respektiva. Varje natt så läntar jag efter min pojkvän <3


Puss och kram

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards