Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Emma Andersson - 10 januari 2010 22:22

 


Ehm, jag hade glömt hur sorglig Click är i slutet av filmen, eller är det bara jag som är extra känslig eller misstar jag mig helt och hållet? Oj reklamen är redan färdig. Vilken av dom dummaste syskonen säger inte till när filmen börjat? Öhh, hon får igen ;)


Känns som om sängen kallar efter filmen, Godnatt!


 

Av Emma Andersson - 10 januari 2010 19:56

 


Nu är denna helgen slut och det har varit jätte mysig. Har spenderat varenda timme, minut och sekund med min pojkvän. Eller nja inte varje sekund ;)


Fredag: Tittade på film, gosade till det med naturgodis, mums. Vi såg på " Det regnar köttbullar ". Haha, tecknad smårolig film om en stad som bara hade sardiner eller vad det heter (fisk) att äta. En kille uppfann en maskin som gjorde att vädret regnade ut den maten han skrev att han ville ha, hehe.

Btw, såg en RÄV i kvarnby. Vad fan gjorde den där?


Lördag: Jag och pojkvännen åkte till OKQ8 och tvättade hans bil i gör det själv "garaget" Hmm, den blev iallafall ren och fin! Vi kom hem och åt en god middag med hans familj sen såg vi på filmen " It's Complicated " Den handlar om en kvinna som varit skild i över tio år, sen träffar hon sin exman efter många år och dom påbörjar en affär. Den var smårolig och dög för en lördags eftermiddag.


På kvällen åkte vi till stan och såg på bio, "Har du hört ryktet om morgans?" Den var också smårolig, men den var mest romantiskt och inte så rolig som man hade hoppats på. Hem och gosa i sängen, finns det något härligare? Ens pojkvän somnar utan att ge en godnattpuss. Sen vill jag inte väcka honom så jag somnar med fjärrkontrollen i sängen ;) haha så jag väcker honom halv fyra på morgonen och får honom att leta efter den. Visst är jag rolig? thihi!


Söndag: Vi har bara tagit det lugnt. Söndag = Vilodag. Inte för att vi behöver vila så mycket men som sagt det är skönt att ta det lugnt och bara mysa till det lite grann. Kom hem och hittade efter lite bilar. Har hittar en skit snygg röd Mazda, verkar bra, 9000:- Inte allt för mycket men det duger. Men har bara sett den på bild så ska ta kontakt med den nuvarande ägaren. hoppas,hoppas, hoppas.



Min pojkvän frågade mig i helgen om vi skulle ta en helg längre fram och ta tåg upp till göteborg och mysa till det där uppe med god mat och allt sånt. Det lät så himla mysigt, vi har inte råd att åka utomlands, känns som om vi mer satsar på en lägenhet och sparar pengar isället

men myshelg i göteborg kan nog bli spännande!

Nu orkar jag inte skriva mer, har skrivit en hel novell idag ju! Ska slänga mig i sängen och titta på Click som går på tv ikväll. Ha en trevlig söndagskväll. Puss


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards