Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Emma Andersson - 11 januari 2010 11:42

 


Jag ljög innan, jobb ringde precis så jag är inte ledig idag men jag fick iallafall sovmorgon ;) Frukost nu sen börja fixa till sig. Jobb 15.45-20.45...

Sen hem till mamma i Vellinge, måste ringa till han med bilen också. Puh!


Vi hörs när vi hörs och ses när vi ses, Adjökens!


 

Av Emma Andersson - 11 januari 2010 10:39

 


Dagarna bara rusar förbi, kan ni förstå att det redan är den elfte januari idag? Det kan dock inte jag. Nu har alla skolor börjat och haha. Jag går ju inte i skolan längre så jag är ju ledig idag, lyckost mig!

Det blåser lite grann ute, tråkigt värre. Blåst är hemskt!


Men inte nog med hemskt, mina drömmar inatt var väl hemska av något.


Dröm 1. Min pojkvän fixade en stor fest. Alla umgicks med alla osv. Sen beger sig hela companiet ut för dom ska någonstans. Tror ni inte dom går utan mig och min ÄLSKADE pojkvän märker inte ens att jag är borta. Snäll pojkvän! Det var faktiskt en hemsk dröm orkar inte berätta mer om den..


Dröm 2. Jag jobbade på ett äldreboende och skulle in till en av tanterna. Väl inne med hennes mat osv så vill hon inte ha maten. Utan hon börjar att kittla mig tills jag tappar fattningen och inte kan stå emot så vi kittlade varandra. Sen tröttnade hon och det visade sig att jag tagit in fel mat till fel person. Väl på kvällen så gick jag hem, kom utanför byggnaden när jag märkte att jag inte gett rapport, så jag går in igen men då får jag inte komma in av vakten så han måste följa mig in och tror ni inte jag hade kommit till sjukhuset då? Men mitt i gången stod 500 stolar och personer som var klädda som präster?


Ni som inte känner mig, kanske blir mer välmedvetna nu om att allt som jag drömmer är sjukt, jag drömmer alltid det knäppaste. haha!


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards