Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Emma Andersson - 8 januari 2010 16:53

  


Äntligen är det helg! Inte nog med det utan en ledig helg.

Det känns jätte skönt.. Var och hämtade min pojkvän på hans

jobb innan, thihi.. Vilken lyx han har och blir hämtad sådär!


Innan när jag körde från vellinge till svedala så hände något läskigt,

skulle stanna vid stoppskylten i västra ingelstad och tror ni fan inte

att bilen bara gled framåt den gick inte att stanna det var så halt att

den gled en meter ut mot 101.an läskigt. Som tur kom ingen bil nära utan

jag hann backa undan innan bilen som kom körandes kom närmre *hallelujah*


Nu ska jag störa min pojkvän lite medans han spelar, alltid lika roligt.

Och vi ska äta kinamat idag, vadå gott? Mums, nu firar vi helg!


  

Av Emma Andersson - 8 januari 2010 09:00

 


thihi, när ni läser det här så är jag och jobbar, Inte nog med det utan jag har jobbat i en hel timme (vilket inte är någonting,haha).

Smarta jag har ju kommit på att man kan skriva ett

inlägg och att det inte visas försen

det datum och tid man lägger in. Kanon!

Antagligen så sliter jag för fullt just nu,

önskar att jag precis som er andra sjusovare kunde legat i min säng nu,

men nej. Hellre pengar än sovmorgon!


Slutar klockan ett då ska jag hem till mamma och hämta henne sen in om jobb och hämta min syster vid 14.00 sen bär det av hem till pappa där jag ska duscha och göra mig i ordning innan jag åker hem till min käraste pojkvän.

Ja ni läste rätt, jag ska åka bussen, tyvärr..

Det är världens tråkigaste att åka buss men det får man ta ibland!


PS. Är det bara jag som längtar otroligt mycket till sommaren eller att åka utomlands? Sola, bada & dricka pina colada. Mums!


Puss och kram!


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards