Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Emma Andersson - 18 januari 2010 22:23


Det var en kille som gick till tatueraren och bad att få en 100 kronors

sedel tatuerad på det allra heligaste,

men han tvekade och frågade varför.- Jo jag har tre skäl.

För det första så gillar jag att hålla i en hundralapp.

För det andra så gillar jag att se pengar växa.

Och för det tredje så vill jag kunna ge frugan en hundralapp då och då.


 


Av Emma Andersson - 18 januari 2010 18:30

 


Det känns som om allt nu mera handlar om begär och om vad man vill.

Ja jag vill så himla många saker.

Som jag skrev i de förra inlägget så ligger just nu mitt toppmål på att köpa en bil sen flytta ihop med min pojkvän.

Men att även hitta ett jobb till, det kan vara svårt och klurigt,

men jag ska inte ge efter för jag VILL.


Idag har jag haft sån läntan av att åka utomlands. Jag vill åka med min pojkvän till ett land som man kan åka runt i och besöka massa olika saker.

Jag vill på äventyr, uppleva nya saker, sätta fart på skallen och lagra massa minnen som kommer sitta kvar i många år.

Tänk er en månads utomlands resa med massa positiva saker.

Men det kommer nog vara något som inte händer på en lång lång tid, Med min pojkväns jobb får han knappt ta ledigt och med mitt jobb med min lön dom få

timmarna jag har så hade jag aldrig haft råd.


Klart att man ska drömma och önska men ibland kan det bli för mycket, vissa drömmar kommer alltid att förbli drömmar och

slås de någon gång in så kommer det vara långt långt framåt.


 




Av Emma Andersson - 18 januari 2010 17:11

 


Asså hallå? Hur kan man vara så här trött när man är ledig? Jag är tröttare nu än efter jag jobbat. Det är ju sjukligt. Är hungrig som få och har även påbörjat min pappa vecka. Jobb tre dagar denna veckan också. Kanske mer vem vet?


Imorgon ska jag göra det som jag sagt att jag skulle gjort så många gånger om och om igen, jag ska ta och sätta mig ner och ringa runt till olika äldreboende. Två timvik är något som jag vill ha. Jag klarar mig på ett timvik och med mina låga timmar, men jag vill ha mer.


 


Jag vill som ni säkert vet flytta ihop med min underbara pojkvän.

Det är en oändlig läntgan.

Jag vill ännu mer som ni också vet handla en bil, bäh. Det är så jobbigt att hitta en bra och så ringa runt till alla dessa människor.


Nä nu orkar jag inte vänta längre, är min pappa inte hemma inom halv sex så påbörjar jag maten, känner mig som en hungrig liten bebis förrutom att jag inte skriker..


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards