Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Emma Andersson - 14 januari 2010 10:59

     


Igår kan jag berätta att jag gjorde mitt största misstag. Jag tvättade förstår ni och då kom min nya "kofta" från h&m upp för jag tänkte tvätta den med, fick små ångest om jag skulle tvätta den nu eller senare. tittade på lappen och där stod att den inte fick tvättas i tvättmaskin tittade länge fram där stod att den kunde tvättas i tvättmaskin i ULLTVÄTT.. Jaja tänkte jag, fick beslutångest och bestämde mig för att hotta in den. 40 grader lät inte så mycket enligt mig. Tvätten blev färdig och jag tog ut kläderna, tog ut min kofta och såg att den krymt enormt och är helt förstörd. Vad i helvete ? Min helt nya kofta som jag haft en vecka. Kan ju förstå om jag blev sur på mig själv, varför väntade jag inte bara?


Iallafall sitter här och tänker på den lilla primadonnan Jackie Ferm. Kan ni förstå att hon är lika gammal som mig? Asså hon är nitton år gammal. Hur i helvete kan man vika ut sig i Slitz och vara med i ett program som paradise hotell då? Asså hon är 19 jävla år, Man är fortfarande liten då. Man är inte vuxen. Det är ju äckligt. Den tjejen kommer att vara sönderknul**d innan hon blir 25. Snacka om att inte använda hjärnan. Visst killar tycker att hon är sexig osv men jag säger bara en sak, VÄX UPP. Du är inte 25+ du är 19, du är fortfarande ett barn.


Nu ska jag äntligen gå och fixa mitt hår kanske blir ett långt bad också, vem vet.


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards