Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg under september 2009

Av Emma Andersson - 30 september 2009 22:25

Usch då, näsan den rinner idag! det är inte lätt att vara allergisk mot

sin bästa vän. Tänk om hundarna kunde vara allergiska mot oss människor

precis som vi är mot dom, hehe. Det hade inte varit lätt för dom, vi kan

välja att skaffa oss djur men dom kan inte välja att skaffa sina ägare ju :P


Har pluggat en massa nu och det känns nog för idag, Maten som jag lagade innan

var jätte god och den uppskattades nog av hela familjen tror jag.

Jag stöttar nu mer rosa bandet som ni ser i högra spalten, där kan ni se hur

mycket pengar fonden fått in m.m Men troligtvis kommer nog inte många att

skänka pengar men det är kul att se hur mycket som kommer att höjas!


Förresten så längtar jag jätte mycket till i helgen men jag tänker

inte säga varför på grund av att det är inget som man offentligör,

jag vet om att säger man A så måste man säga B men inte idag inte!!


 


Denna flugan var rolig, jag och min syster hade väldigt tråkigt,

eller ja jag råkade slå till flugan så att den blev handikappad,

så vi stängde in den i hopp om att den skulle stanna i

inhägningen, men jag glömde att den kunde gå på muren hehe,

så den klättrade ju över m.m, sen helt plötsligt var den totalt

försvunnen, så jag antar att den gick och dog någonstans,

vilken sorglig flughistoria -.-


GODNATT!



Av Emma Andersson - 30 september 2009 16:19

Nu är jag riktigt trött, tog ett lång bad innan

och försökte få bort lite av tröttheten, men det gick inte

så jätte bra om man säger så!!

Har pluggat lite nu, har skaffat fram 100 teori frågor som man kan

plugga på, mitt första resultat blec 63/100 inte så jätte bra!

Jag fortsätter min pluggning under kvällen i hopp om att inte

somna redlöst som i måndags :P hehe!!

Försöker att leta upp någon mat i frysen att laga till idag, då min

pappa ej är hemma. Men jag hittar ingenting..

Får nog gå till konsum (det är närmst) och handla en falukorv

och göra den ungstekt, det kan bli riktigt gott men då måste

jag nog röra på mig nu för att gå och handla!!

Ikväll blir det whipeout U.S, efterlyst och sen Fråga Olle dokumentären

innan det blir läggdags, mysigt värre. Fast som jag sa innan så kanske

jag inte ska lova mig själv att se alla programmen med tanke på att

jag är så här trött så kanske jag somnar mitt i ett av dom haha!

Nu drar jag och handlar korv, tjohejsan!

Av Emma Andersson - 30 september 2009 12:07

vaknade imorse av att min pappas klocka ringde, våra väggar

här hemma är lixom rätt så tunna och min pappa är svårväckt,

nog med det, Han hade sin mobil på en hylla och hela min vägg

vibrerade alla de tio gånger som hans mobil ringde mellan

5.00-6.00 imorse så jag vaknade fem imorse och kunde inte somna

om på grund av hans ständiga ringande, fy fan vad jobbigt!!


Jobbade mellan 7.15-11.00 tiden bara rann iväg och det kändes som

om där var så mycket mer som man ville göra men man hann inte

på grund av att man slutade menmen det är sånt man får ta!!!


Nu ska jag snart börja göra terorifrågor, har ett sånt häfte med

massor av frågor som man kan göra, tänkte göra lite sådana och

plugga massor, som sagt har jag teori och uppkörning i v, 43 och

det är nu v. 40 så jag ska se till att plugga mycket nu.


Vad händer annars idag?



 

Av Emma Andersson - 29 september 2009 19:09

Nu sitter jag hemma hos min pojkvän,

vi åt middag för en timme sen, det var jätte gott.

Hans farmor och farfar är här, det är jätte trevligt.

Jag sitter här och skriver nu för att min pojkvän fick sin

nya bil idag så han är ute och kör med sina vänner lite.

Jag ska hem ikväll igen tyvärr på grund av att jag ska jobba

imorgon bitti, men det är ett kort pass 7.15-11.00 ändå härligt!

 

Det blir väl någon form av efterrätt nu snart kan jag tänka mig,

han blev iallafall glad över presenterna som har fick.

Av mig fick han en after shave av dolce&gobanna kan ej stava

haha men luktade jätte gott och en axe spary för han ej hade någon.

Han fick en skjorta av min mamma som han också verkade gilla.

Vad roligt, nu ska jag sluta skriva, känner att jag har lite huvudvärk.

 

Ha en trevlig kväll allihopa!

 

Ps. jag bara måste vara som alla andra här kommer dagens outfit ;)

  


Förresten, har ni märkt att min blogg inte har någom reklam?

härligt att slippa den skiten som dom lägger upp!

Av Emma Andersson - 29 september 2009 15:21

nur har jag vädligt bråttom att sticka ner till byn och

sen ta bussen hem till Eric, ojoj. Måste verkligen snabba

mig nu.. tänkte bara snabbt ladda upp lite bilder:


Här är sen jag färgade håret nu senast, blond igen <3


 



Av Emma Andersson - 29 september 2009 11:28

okej mina kära vänner, igår slutade dagen med att jag somnade

framför tv´n klockan 22.00, jag var så oerhört trött, jag orkade

inte hålla mina ögon öppna, vaknade en timme senare, gick upp

och borstade tänderna m.m sen ringde min pojkvän, vi snackade

lite och den gick jag och la mig ...


Att vakna imorse klockan åtta på morgonen

helt utvilad fanns ju inte med på min lista, jag somnade om

Klockan 10.00 vaknade jag, nu är jag trött om något.

Jag sover för mycket, men man kan ju fan inte gå upp klockan

åtta när man är ledig, vad ska man göra så tidigt? plugga, se på tv?

haha nej, jag tror inte det asså. Men iallafall det måste få ett slut!


Min frukost idag blev kokt ägg, amerikansk toast, ett glas teé och ett

stort glas med oboy, helt okej, fast är jätte mätt nu, en amerkansk

toast är lika stor som två normala toast, på ett ungefär.


Idag ska jag faktiskt plugga lite, fixa mig osv, sen ska jag ner och

hämta min pojkväns paket från min mamma och sen blir det att

åka hem till honom för att fira hans födelsedag som är imorgon!

Trevligt trevligt kommer det säkert att bli!!



Av Emma Andersson - 28 september 2009 20:43

Då går dagen mot sitt slut. Jag har fått smått ont i ryggen, kan det vara

från valrossen, jag vet inte. Men ont har jag iallafall. Min pojkvän ska få

äran att massera min rygg.. det behövs verkligen skojar inte med er :(


Nog med det, maten idag var jätte god, efter maten träffade jag felicia hon

kom och hämtade mig sen körde vi och handlade lite gottor, vi tog mcdrive

och handlade varsin glass, gottgott.. Hon bjöd, snällt, hehe!

Sen åkte jag hem och vi åt lite tårta här hemma, kan ju säga att hunden

tiggde som fan, han verkade mer sugen än jag haha..

Sen nu tittar jag vad det går på tv ikväll och sen ska jag mysa

i sängen med en film och chips som sagt, jätte härligt.

En väl avslappnande kväll på en avslutad födelsedag, toppen!


Idag fick jag:

  • Middag på restaurang med min familj av min bror som han då betalar
  • Pengar av pappa och dessie

Så nu behöver jag inte oroa mig över körkortet längre, oroade mig som fan över hur jag

skulle ha råd m.m men nu har jag ändå fått uppkörningen av mamma och rickard och

av pappa har jag fått pengar så nu har jag så att jag klarar mig, jag har nu 1200 att leva på

tills den 26/10. Men det ska gå bra! Skor kanske jag inte kan handla men jag får

vänta tills nästa månad då får jag läängta lite så länge!!


Nu ska jag gå innan min rygg strejkar av datorstolen, ontont!

Ha det så bra ikväll, adios!


Av Emma Andersson - 28 september 2009 17:53

jag sitter här nu, pappa kom precis hem och hade handlat mat.

Idag får jag fläskfilé, pommes och bearneriesås. Det är ändå gott!

jag fryser väldigt mycket, så ska ta ett bad, har fortfarande inte gjort

det på grund av att pappa tvättat bilmattor så det har ej blivit av.

Det blir nog bara mysdag idag, en film och chips till det för att fira

min födelsedag. Det kommer att kännas lite ensamt, men det gör inget

jag får ju allt jag behöver annars..


Nu är där ledigt. Tack gode gud, ett långt varmt bad. Härligt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards