Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Emma Andersson - 20 september 2009 21:44

kom hem från jobbet för lite mindre än en timme sen,

har precis varit inne i duschen och strax blir det popcorn

och mys framför tv'n. Förresten jag och Eric smakade en ny

chips smak igår haha, vi är såna som måste smaka allt nytt

men iallafall smaken var sour&cream och beanerie, det var faktiskt

gott, jag trodde att det skulle vara mindre gott med tanke på att

beanerie är en sås ju haha men det var gott, Helt okej!


Jobb idag gick jätte bra, tiden bara rann iväg kändes inte

som om jag jobbade nästan åtta timmar, men det är ju bra.

Hade rätt så mycket att göra där idag så kan ju varit det!


Jag sitter här och tänker på kärlek. Jag vet inte vad jag är utan kärlek.

Vad är människor utan kärlek? jag vet inte men jag klarar mig inte

utan det iallafall. Jag tror att alla människor måste få känna kärlek

någon gång av vänner, familj eller pojkvän/flickvän.

Kärlek är ett måste för att man ska kunna leva ett normalt liv.

Men nu tänkte jag på min kärek till min pojkvän.


Jag vet inte vad jag skulle gjort utan honom, för alla er som inte

visste så hade vi ett uppehåll på 6 månader för ett år sen och lite till.

Det var de mest otäckaste och hemskaste månaderna i mitt liv,

varje dag fick jag kämpa på min fritid och i skolan, det var jätte

svårt och jag rasade i vikt, alla var oroliga om mig på grund av

att jag gick ner, jag var redan smal men gick ner mer och mer..

Jag visste inte vad jag skulle göra. Jag fick börja gå till en

psykolog och jag fick träffa en sjukgymnast och så vidare.

Kan ni tänka er vad ett sprucket förhållande kan göra med en?

Det jag var med om var ett bevis på hur mycket jag älskade min

pojkvän och utan honom så mådde jag så otroligt dåligt.

Det låter jätte löjligt men kärleken kan göra vad som helst med en...


Vi har båda förändrats och det till det positiva, man försöker varje

dag att vara en jätte bra flickvän och det tycker jag att jag är också.

Alla är inte perfekta och man måste ibland kämpa för att hålla ett

förhållande i liv. Mitt förhållande är inte jätte perfekt men jag är

så nöjd över vad vi framkommit tillsammans, jag älskar min pojkvän,

jag vill inte leva utan honom, aldrig igen. <3


Några harsagt till mig hur jag kan vara med Eric, men eric,

fast han gjort saker som gjort att jag tvivlat in i det mesta

så älskar jag honom, Han är en av de bästa pojkvänner man kan ha.

Alla vi gör dumma saker men vi lär oss att förlåta, och jag litar fullt

ut på honom, det måste man göra.

Lita på er partner, men förlåt inte om det hänt flera gånger och om

det hänt saker som otrohet m.m Usch!


Men nu blir det film, ha det så bra. puss

Av Emma Andersson - 20 september 2009 11:28

igårkväll så blev det inte att göra så mycket, jag och Eric tog det

lugnt, vi tittade på filmer och vi åt lite gott framför tv'n, det var

mysigt och avslappnande det behövdes lite grann kändes det som,

idag steg vi upp hyffsat tidigt och det kändes jätteskönt ändå

fast att man är smått skönt, det är härligt att inte sova bort

halva dagen vilket händer ibland, kanske för ofta haha!

nu ska jag alldeles strax åka hem från honom och då ska jag åka

och jobba, ska jobba 13.00-20.45 det långa passet men det kan vara

bra att få mer pengar med tanke på att det är söndag idag också..

Annars har jag haft en jättebra helg med min pojkvän.

Det är så kul att killar blir som små pojkar när dom

spelar playstation eller något sånt, det är sött.

Det blir inget långt inlägg idag för nu måste jag packa ihop mina

saker för vi ska köra nu, eller ja Eric ska köra hem mig rättaresagt :P

jätte snäll pojkvän man har som kör en hem när man varit med honom,

det uppskattar jag verkligen, hoppas man kan gottgöra allt sen någongång

haha så många gånger han har kört en dit och hit.

Adios <3



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards