Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 27 september 2009

Av Emma Andersson - 27 september 2009 19:52

Då har jag nu haft min mormor på besök, mums vi åt en jättegod middag

som mamma lagat, dillkött och potatis, jätte gott sen beställde jag

budapest tårta som vi hade till kaffet, vilken bra dag allt var jätte gott.

Hade jätte trevligt fast är ännu trött sen igår, älskling åkte hem lite

över sju och nu sittr jag här och gluttar lite, fick lite presenter idag..

 

  • Grytlappar + 500 kronor av Erics föräldrar
  • Parfym av Eric
  • Öronhängen och spray av Elin
  • 1000 kronor till uppkörning av mamma och Rickard
  • Tallrikar (ljusgröna), bestick och glas av mormor

Är jätte glad över allt som jag har fått av er idag, Tack så mycket <3

och jag hoppas att jag får en massa andra roligare saker nästa söndag av mina

släktingar på pappas sida, och jag får väl pappas present imorgon

för det är ju då jag fyller år :D och inte nog med det jag ska även

jobba imorgon bitti 7.30-13.00 det är ändå en härlig födelsedags tid :P

 

Ska snart börja packa mina väskor som ska till pappa imorgon och sen

tänkte jag slänga mig i sängen och bara dega. Ska lägga mig tidigt

ikväll, jag orkar inte vara uppe så länge idag!

 

Vi hörs imorgon, ha det så bra allihopa, godnatt!

Av Emma Andersson - 27 september 2009 12:08

Kvällen igår började inte så bra, vi stack till erics kompis vid sex,

sen väl där får vi reda på att en av vännerna blir sena så erics vän

som vi var hemma hos åkte med dom andra så vi satt ensamma hemma

hos honom och väntade på han andra. Vi blev lite sena men väl framme var

det väl okej, ingen höjdarfest men det fungerade!

 

Festen dog ut och vi försökte på tag på taxi hem, men alla taxinummer

utslagna, jaha skitbra. Vad gör man åt det?

Efter lite mer än två timmar klockan 3 på natten fick vi tag på en taxi.

Det blev ju en massor av klydd och dittan och dattan.

Kan säga er en sak, så jävla skönt det var att få komma hem och lägga

sig i älsklingens säng efter en sån kväll och natt.

Jag säger bara, vilken kväll, hahahahaha...

 

Inte nog med det så var jag osynlig också. Jag gör mycket för att försöka

passa in och trivas med min pojkväns vänner (tjejvännerna) då.

Men det känns som hur mycket jag än försöker så lönar det sig inte.

jaja det är ju inte mina vänner så jag ska väl inte bry mig..

Känns dumt, men nu ska jag gå och duscha med min pojkvän och

skita i allt annat.

 

Kärlek är väl det man behöver <3

 

Kalas idag hos mamma, fyller ju år imorgon, Känns inget speciellt men

man går ett år närmre tjugo års dagen, det känns härligt iallafall.

får längta till den dagen istället för nu går jag snart in på mitt sista år

som tonåring, hehe. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards