Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Emma Andersson - 26 september 2009 15:17

Då har vi precis kommit hem från stan, vi köpte en present till tjejen som fyllt

20 som vi ska på fest till senare ikväll och min pojkvän köpte en ny skjorta,

han köpte även min present, det fick bli en parfym, och lika glad är jag över det <3

Det är ju alltid tanken som räknas och parfymer har jag inte så många av så det

var ju bra.. Jag köpte även ett par tjocka strumpbyxor typ vit/beiga...

 

När vi kom hem från stan så hade erics mamma lagat kyckling med ris och

till det svartvinbärsgele, mums, det är så himla gott och erics mammas

brunsås är så extremt god så det är ett nöje att äta den!

 

Nu får jag nog strax göra mig i ordning, sminka mig och fixa håret osv,

jag ska ha lockigt hår ikväll, det bestämde Eric så jag har just nu

inbakade flätor i håret men dom är snart torra så då kan jag fixa vid det!

 

Hoppas ni alla får en bra lördagskväll för det ska jag ha..

Puss och kram!

Av Emma Andersson - 26 september 2009 10:44

Igår åkte jag hem till min pojkvän, vi stack till burger king så jag kunde

äta sen drog vi till hockeyn, Mif-Troja det blev 4-1 till malmö :)

Efter hockey drog vi hem och tittade på Red eye på tv sen blev det även

en del av Men in black 2 hehe. länge sen man såg dom filmerna!!!

 

Nu ska vi strax in till stan efter att vi duschat m.m, vi ska handla

sprit, presenter och lite annat smått och gott, det blir 20års fest

ikväll, det kommer säkert att bli jätte roligt!

 

Min pojkvän är knäpp, nu har han krupit ner under täcket igen, suck.

Jag får väl dra med honom in i duschen så att vi kan komma iväg

någon gång och hinna med allt idag..

Uppdaterar innan vi sticker till festen, finns inte mycket att skriva nu!


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards