Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 25 september 2009

Nrj

Av Emma Andersson - 25 september 2009 13:29

Här sitter jag och lyssnar på nrj, tvätten är i torktumlaren och

jag ska strax hoppa in i duschen..

Har lermask på ansiktet nu, använder det ibland blir inte så jätte

ofta men ibland lägger jag på den, efter lermasken så sätter

jag på en dagkräm, efter den kombinationen så blir huden

lika fin och len som en barnrumpa, det är väl en fördel? ( :

tänk er, före är hyn som en gubbe med hårig gump så

det blir alltså rätt så bra resultat haha.

Nej nu ska jag inte sitta här och skriva en massa skit :P

Av Emma Andersson - 25 september 2009 11:55

Min fredag började med att stiga upp klockan 060.. Härligt!!

En halvtimme senare var jag på väg in till stan, väl där hämtade

jag ut pengar och därefter gick jag till körskolan, hade omkörning

på landsväg 7.30 därför.. Det gick fruktansvärt bra det var jag och

en annan kille i bilen, vi körde typ 12 mil men jaja, vi fick fika

på köpet i Skurup på ett café där, gott med fralla och pucko till

fruksot en sån här morgon, körningengick som sagt jätte bra

och det kändes kanon..


Kom hem för en stund sen och nu skriver jag självklart i min blogg.

Håller på att tvätta en maskin tvätt, såg ju att korgen var full.

Skasnart börja packa ner mina saker som ska med till Eric och så

ska jag duscha och fixa mig, kanske äta något lite också..


Vill ni veta en hemsk sak? Igår kände jag mig så himla ful, det

är inget fjortissnack men med den hårfärgen jag hade så

tyckte jag inte alls om mitt utseende, men nu när jag är blond

igen så har det stigit upp i topp, jag känner mig jätte söt nu..

haha det låter dumt men en hårfärg och en frisyr kan få en

människa att känna sig ful, speciellt tjejer tror jag.

Ni ska få se bilder här nu:


Detta är kanske inte den vackraste bilden, den togs lixom halv

sju imorse innan jag skulle sticka in till stan, men som ni ser

så är ljust hår mer min stil än någon annan färg..

Ps. ljuset på toan reflekterar så det ser typ gult ut

men det är det inte, titta på bilden under så ser ni mer korrekt!

  


  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards