Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 24 september 2009

Av Emma Andersson - 24 september 2009 18:50

man kan typ säga att min missbildade hårfärg nu är blond,

alltså om jag sammanfattar på ett annat vis, jag är blondin nu!

Sitter här med ett halv kilo hårinpackning i håret vill ej att

det ska kännas så slitet fast det gjorde det inte heller färgade

bara en gång ju.. men gör det för att vara säker!

 

Här luktar jätte gott hemma nu, det luktar mat,

kycklingspett, ris och sweet chili sås, vadå gott?

 

Gissa vad jag ska göra nu snart? jag håller på att göra ett

eget vykort till min pojkvän, det kommer bli jätte fint,

men jag avslöjar inte mer än det för han läser min blogg

ibland, men jag hoppas att han ska bli glad över det iallafall.

Ikväll blir det nog tv' mys med whipeout U.S och Sen criminal minds

helt perfekt torsdagskväll,

imorgon ska jag upp tidigt så det blir

ingen lång kväll idag kan jag säga er, kan man säga godnatt

redan? jag ska inte skriva mer idag, så godnatt på er allihopa!!

Av Emma Andersson - 24 september 2009 15:39

Igår åkte jag som sagt hem till Eric, det blev en god middag med hans familj,

och sen satt jag och pratade en stund med hans mamma medans eric och hans

pappa åkte till peugot då min pojkvän vill eller ska byta sin bil till en häftigare modell.

jag är glad och nöjd så länge som han är det, det är ju det han vill :D

 

Sen på kvällen så tittade vi på Whipeut U.S och det blev även efterlyst med popcorn,

himla gottans asså. Sen blev det godnatt, dags att sova!

 

Imorse steg jag upp 7 åt frukost och älskling åkte till jobb, då åkte jag till stan,

gick till körskolan och satt där tills elva och bara pluggade och matade in massa

information i mitt huvud ^^ Sen fick det bli en lång paus, åkte in i stan

och handlade presenter till min pojkvän som fyller år två dagar efter mig.

Och jag letade efter något snyggt till mig själv fast där var inget som var det där

extra som jag letade efter, det blev även ett litet mål på Burger king

sen gick jag från Gustav (torget) då för er som inte vet.. Ja iallafall jag gick

från gustav till södervärn där körskolan ligger, motion jatack!

 

Sen blev det att plugga en timme till innan det var dags för min körlektion,

det gick bra, måste bli lite tuffare och mer bestämd när jag ska in i

rundeller bara men det löser sig!

Nu ska jag alldeles strax cykla till willys där jag ska handla mat,

sen ska jag även fixa klart mitt hår som jag som sagt inte alls gillar nu,

men det kommer också säkert att bli bra, (hoppashoppashoppas)

 

Uppdaterar er mer senare, adios så länge!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards