Emma Patricia Desirée Andersson

Direktlänk till inlägg 14 april 2010

Jag erkänner!

Av Emma Andersson - 14 april 2010 11:51

 



Jag erkänner att idag ska jag inte ta min dagliga promenad. Jag vill tänka lite på min kropp och njuta av min tillgängliga träningsvärk istället. Har sett massa kärleksbilder nu på internet och jag läntar mer och mer efter att få träffa min pojkvän. Det kallas kärlek på högsta nivå :D


Idag ska jag bara ta hand om mig själv. Njuta av min ledighet och bara ta det lugnt, kanske ska jag leta efter en present till mamma innan jag åker hem till Eric för att spendera min dag med honom. Mamma fyller år på fredag och jag tycker att det är vansinnigt svårt att köpa presenter. Jag har alltid samma problem.

Själv får jag vänta i 5 månader till för att fylla 20 och få en massa presenter men jag självklart kommer jag bara önska mig saker till vår lägenhet, självklart? Men det är ett tag till dess tyvärr. Jag vill bli 20 nuu. Då kommer jag nog att känna mig mer vuxen och ansvarig än vad jag gör nu, 19 är absolut ingen ålder!


Förresten så har jag riktig lyx, är ledig imorgon också då har jag haft tre dagars ledighet men sen är det ju jobb i helgen men det är inget jag klagar över för det är ju bara snutteturer, nästa vecka har jag även lite små lyx innan schemat sätts gång i full rulle, i like it!


    


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 24 november 2012 16:50


Jag har ingen aning vem som läser detta nu men vi kör ett inlägg! Vad händer i mitt liv nu? Lite mer än 2 år sedan jag bloggade senast. Så vad har jag nu hunnit med? Jag bor i malmö där jag är sambo med min stora kärlek. Vi har snart 6 ...

Av Emma Andersson - 27 maj 2010 12:32

Nu har kaoset börjat och redan nu börjar folk bli sjuka på jobb, detta kommer nog bli en sommar där jag jobbar mycket. Ska se till att spara massor med pengar till lägenheten men jag ska dock inte jobba ihjäl mig bara för det! Undra hur vi kommer a...

Av Emma Andersson - 17 maj 2010 11:05


Sovmorgon idag, YES! Det var skönt, börjar jobba 15.45-20.00 härligt.. Min tand längst inne (visdomstanden) men andra ord håller nog på att börja sin första färd uppåt, det känns som om den börjar komma nu, kanske, kanske inte :P Halva maj, ju...

Av Emma Andersson - 14 maj 2010 11:57

Idag har jag ingen lust. Jag vaknade 11.00 kan ni förstå hur utvilad jag måste vara. Säg inte detta till någon men idag ska jag vara väldigt busig. Har tid hos ungdomsmottagningen klockan 13.00 och sen ska jag jobba ikväll ni förstår att jag orkar ...

Av Emma Andersson - 11 maj 2010 09:56

Tandläkaren hade gett mig en tid idag 8.45 på min lediga dag, Suck! Hejdå sovmorgon.. Varför kan dom aldrig ge en någon normal tid? Det finns en anledning till varför jag hatar tandläkare, för dom är så jävla ärliga. Mina tänder är jätte fina och jag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards