Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Emma Andersson - 15 april 2010 11:14

Godmorgon! Igår åt vi kinamat hos min pojkvän, vilket var väldigt gott. Sen så var jag snäll som vanligt och följde med till V.hamnen på streetrace. Det enda negativa var att där var Kallt som fan där stod jag med vindjacka och leggings, fryser bara jag tänkte på det, sen åkte vi hem och hade det mysigt..


Kom hem lite innan 8 imorse, jag la mig isängen igen och förvånandsvärt så somnade jag faktiskt om, steg upp vid halv elva sen igen, helt lagom eller hur?

Jag har lite dåligt morgonhumör så Eric frågade varför jag var så sur imorse då förklarade jag att jag var sur för att han drog upp mig mitt i natten alltså 06.30, haha. Jag kan vara knäpp ibland.


Mina dagsplaner är att ringa till Hedbergs ochse om bilen går att laga och hur mkt de kommer att kosta m.m Sen blir det att ringa till en man i Dalby som hade en fin bil till salu. Man vill ju veta skravankerna och om den e skattad & Besiktgad. Så jag ska ringa dom samtalen, sen gå ut min runda och promenera. Sen ska jag försöka ta mig hem till min mamma så att jag kan låna hennes bil i helgen, usch vad arg jag är fortfarande!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards