Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg under september 2009

Av Emma Andersson - 24 september 2009 15:39

Igår åkte jag som sagt hem till Eric, det blev en god middag med hans familj,

och sen satt jag och pratade en stund med hans mamma medans eric och hans

pappa åkte till peugot då min pojkvän vill eller ska byta sin bil till en häftigare modell.

jag är glad och nöjd så länge som han är det, det är ju det han vill :D

 

Sen på kvällen så tittade vi på Whipeut U.S och det blev även efterlyst med popcorn,

himla gottans asså. Sen blev det godnatt, dags att sova!

 

Imorse steg jag upp 7 åt frukost och älskling åkte till jobb, då åkte jag till stan,

gick till körskolan och satt där tills elva och bara pluggade och matade in massa

information i mitt huvud ^^ Sen fick det bli en lång paus, åkte in i stan

och handlade presenter till min pojkvän som fyller år två dagar efter mig.

Och jag letade efter något snyggt till mig själv fast där var inget som var det där

extra som jag letade efter, det blev även ett litet mål på Burger king

sen gick jag från Gustav (torget) då för er som inte vet.. Ja iallafall jag gick

från gustav till södervärn där körskolan ligger, motion jatack!

 

Sen blev det att plugga en timme till innan det var dags för min körlektion,

det gick bra, måste bli lite tuffare och mer bestämd när jag ska in i

rundeller bara men det löser sig!

Nu ska jag alldeles strax cykla till willys där jag ska handla mat,

sen ska jag även fixa klart mitt hår som jag som sagt inte alls gillar nu,

men det kommer också säkert att bli bra, (hoppashoppashoppas)

 

Uppdaterar er mer senare, adios så länge!

Av Emma Andersson - 23 september 2009 15:43

Är nyduschad, kom hem från jobb för ca. en timme sen

jobbade från 7.30-14.30 helt lagom faktiskt och det gick bra

förrutom världens huvudvärk som man har nudå.

Var dösugen på kladdkakan sen igår men den åt min syster

upp IMORSE, nyttig frukost.. Snällt? nej :(

 

Jag ska inte fixa färdigt mitt hår idag, jag väntar tills

imrogon, jag orkar inte bry mig, det blir alltid fel, alltid.

Hur svårt kan det vara att fixa utväxten och tona håret?

men nej, det går snett på något sett.

 

Ska fixa iordning mig iallafall sen ska jag ta bussen och

åka hem till min pojkvän. Kanske äta något litet först

är typ hungrig, maten på jobb var rotmos och fläskkorv?

hur gott lät det från en skala på ett till tio? eh Noll!?!?!

Så jag har bara ätit frukost idag, kanske därför huvudet

värket lite? Det kan nog stämma, har tagit panodil och

bara väntar på att det ska bli bättre

men ni kan tänka er att när jag stod i duschen med varmt vatten

då mådde jag bra, jätte bra, det var sååå skönt!!!

 

Nej nu måste jag snabba mej! <3

Av Emma Andersson - 22 september 2009 21:34

Fråga inte hur färgningen blev, :( är verkligen inte nöjd med resultatet,

utväxten och det blev jättebra men toningen blev för mörk, måste rätta

till det imorgon, trivs inte inte alls med det hära. Känns inte bra och

det är väl klart att man ska trivas i det om det är ens egna hår!

 

Mums åt precis kladdkaka, och den var riktigt kalddig i mitter precis så som

jag gillar, ta det och lägg till sprutgrädde så blir det mumsfilibabba..

Det blev plugg nu ikväll, och jag blir så trött av att läsa i boken, det är

ju inte kul precis men det ska göras varje dag nu framöver..

 

Jag ska alldeles strax borsta tänderna och krypa ner i sängen för att titta på

tv innan det blir läggdags, men inte riktigt än.

ska jobba imorgon förstår ni från 7.30-14.30 men det är rätt så lugnt, första

jobbedagen denna veckan det ska bli skönt att få jobba.

Då får jag säga godnatt för mig, puss och kram <3



Av Emma Andersson - 22 september 2009 13:56

idag blev det en sen frukost, åt den klockan ett och det blev äggröra och ett stort

glas med oboy, gott var det. Men lite sen kanske, haha.

Det är nog snart dags att klä på sig för det har jag ju inte gjort än.

Min dampiga syster kom nyss hem..


sitter och tittar på kläder på internet, funderar på att köpa något nytt

tills på lördag då vi ska på 20 års fest.

Ska även ner till byn och handla hårfärg, ska fixa utväxten mitt hår växer

så snabbt nu så det är dags att göra det igen det blir det vanliga,

jag blonderar utväxten sen tonar jag håret i mellanblond/guldblond,

 tycker om den hårfärgen mycket, kan sakna att vara helblond ibland

men det är inget som lockar mig nu direkt, kanske i framtiden får se!


Av Emma Andersson - 22 september 2009 10:24

Igår så kom min käraste pojkvän hit och fixade vårt internet,

vi har gjort om ett av rummen till datorrum m.m så vi var tvugnaa

att koppla om allt och det blev fel på något sätt så min datorvetande

pojkvänkom hit och hjälpte oss, det var verkligen jätte snällt av honom!

Jag satt och pluggade teori största delen i gårkväll till och med på reklamerna

i tv programmen haha. Jag pluggade tills jag somnade..

Jag tittade på Hollywoodfruar som vanligt och fy attan vad jag stör mig på

Anna Anka. Man förstår hur löglig hon är bara genom att se hennes namn..

Hur kan man betée sig så? bara för att man flyttar till hollywood och gifter sig

med en rik sångare så kan man inte betée sig så. Urlöjlig, hörde ni inte det

att hon ville att programmet bara skulle handla om henne och inte om dom andra

två kinnorna, alltså om man sammanfattar så är hon löjlig, patetisk och egoist!

 

Nog om Ankor, jag hade två jätte konstiga drömmar i natt, i min ena dröm så

var jag med mina närmsta tjejkompisar vid en sjö och det var någon konstigt

som hade hänt i skolan så vi sprang in i skolan och blev injagade i en idrottshall

där hörde man folk skrika och vi såg en massa trollkonster och monster.

Mina vänner hann undan men monsterna trollade mig till en stor fet padda, skrämmande!

I min andra dröm så var vi ute i vår stuga uppe i småland men jag var där med Erics familj,

haha. Och där hände också en massa konstigheter, helt sjukt vad man kan drömma..

 

Det jag skrev om nyfikenhet, några speciellt min mamma försöker att lista ut när min

upkörning och det är. Haha, men jag tror att det ger otur genom att berätta så jag

håller det hemligt och nu orkar vissa inte vänta längre utan dom vill veta jätte mycket.

Men dom får vänta och se, hehe så kul att terra folk!

Jag vet inte alls vad som händer idag, kanske åker till stan om jag har lust och orkar

betala bussen idag också, eller så väntar jag tills på torsdag då jag ändå ska in till

köskolan, måste handla en present till min kära pojkvän och även plugga teori på

körskolan, så det blir nog att jag väntar tills på torsdag och då innebär det att jag ska

ta det lugnt idag och även städa mitt rum, har ingen jobbtid försen onsdag :(

 

  

 Saknar den tiden man hade med Patricia och Natalie, det är den tiden

som man önskar att man kunde gå tillbaka till ibland.

Vi var så unga så glada och vi var såå mycket med varandra,

Puss på den gamla tiden med er <3

Jag skiver mer senare ikväll, kom tillbaka då!

Av Emma Andersson - 21 september 2009 15:49

Min körlektion idag gick jätte bra, min körlärare var nöjd, det säger

ju ganska mycket om saken, det är alltid lika kul att få höra det!

Jag blir mer och mer fokuserad och som jag sa innan så lär man

sig mer och blir bättre för varje gång så nu gå det mycket bättre.

Kan ni tänka er vilken reaktion man får när ens körlärare säger att

vi ska gå in och boka uppkörning, herregud vilken känsla så glad jag

blev, så nu har jag bokat in uppkörning och teorin, det känns jätte bra

men nu gäller det verkligen att ligga i för jag kan säga er att det är mindre

än en månad till dess så ikväll blir det att plugga teori, får inte kommer

bort mig och göra andra saker istället för det fungerar inte så, men man

vet själv hur man är och vill plugga i sista minuten men jag ska tänka

positivt nu om man tänker att man kan ha körkortet om minde än en

månad klart man sätter fart och pluggar då :P

 


Iallafall ska försöka köra lite hemma nu också innan dess, och haha

jag frågade min körlärare om vi skulle boka in mörkerkörningen men

det visade sig att det har inte kommit igång än så jag ska ju inte göra den!

 


Men nu måste jag se till att packa ihop mina saker sen åker jag hem till

Vellinge, har saknat mamma denna veckan så det ska bli ett rent nöje att

åka dit idag. <3


Föresten så fyller jag år om en vecka, det ska bli kul att se vad ja får

för några roliga presenter i år. Jag har bara önskat mig saker tills

jag flyttar hemifrån så det kommer nog dyka upp massa

överaskande och roliga saker tror jag, det ska bli ett rent nöje!

 

 

Av Emma Andersson - 21 september 2009 12:06

vilken underbar dag det är idag, jag vaknade vid tio då steg jag upp och

plockade fram frukost till mina syskon, vilket var väldigt snällt gjort av mig.

Sen blev det att plugga teori för mig, jag pluggade i en timme kanske, och

ska defenitivt plugga mer senare ikväll.

Idag ska jag till körskolan har en dubbel-lektion mellan 13.30-14.50 sen ska jag

in i stan hade jag tänkt mig och köpa en present till min pojkvän, fast

jag kanske väntar tills på torsdag jag får se hur det blir med det!


men förrutom stan och körskolan så ska jag ju hem till min mamma idag,

det ska bli hur härligt som helst, alltid när jag är hos pappa så saknar jag

min säng som jag har hos mamma och mitt rum, det är något speciellt

med det så jag ska iallafall åka hem till Vellinge det känns super bra!


Min syskon åkte till Danmark för en stund sen så nu sitter jag här hemma

ensam med Hampu (hunden) för er som inte visste.. Ska klä på mig nu

så att jag kan gå ut en runda med honom innan jag sticker jag tar

ju bussen härifrån runt 13.00 så jag får väl börja fixa vid mig nu så att

jag hinner med bussen ochmin körlektion, jag ska fortsätta med

landskörning idag, det går nog lite bättre idag tror jag i och med att

sist så var det ju första gången jag körde på landsväg och nu vet jag hur

det är och kanske kan prestera bättre, vi får se hur det går, jag

skriver sen ikväll igen iallafall så ni kan få veta mer och läsa om allt som jag

skriver om, ha det så bra så länge!


 

Av Emma Andersson - 20 september 2009 21:44

kom hem från jobbet för lite mindre än en timme sen,

har precis varit inne i duschen och strax blir det popcorn

och mys framför tv'n. Förresten jag och Eric smakade en ny

chips smak igår haha, vi är såna som måste smaka allt nytt

men iallafall smaken var sour&cream och beanerie, det var faktiskt

gott, jag trodde att det skulle vara mindre gott med tanke på att

beanerie är en sås ju haha men det var gott, Helt okej!


Jobb idag gick jätte bra, tiden bara rann iväg kändes inte

som om jag jobbade nästan åtta timmar, men det är ju bra.

Hade rätt så mycket att göra där idag så kan ju varit det!


Jag sitter här och tänker på kärlek. Jag vet inte vad jag är utan kärlek.

Vad är människor utan kärlek? jag vet inte men jag klarar mig inte

utan det iallafall. Jag tror att alla människor måste få känna kärlek

någon gång av vänner, familj eller pojkvän/flickvän.

Kärlek är ett måste för att man ska kunna leva ett normalt liv.

Men nu tänkte jag på min kärek till min pojkvän.


Jag vet inte vad jag skulle gjort utan honom, för alla er som inte

visste så hade vi ett uppehåll på 6 månader för ett år sen och lite till.

Det var de mest otäckaste och hemskaste månaderna i mitt liv,

varje dag fick jag kämpa på min fritid och i skolan, det var jätte

svårt och jag rasade i vikt, alla var oroliga om mig på grund av

att jag gick ner, jag var redan smal men gick ner mer och mer..

Jag visste inte vad jag skulle göra. Jag fick börja gå till en

psykolog och jag fick träffa en sjukgymnast och så vidare.

Kan ni tänka er vad ett sprucket förhållande kan göra med en?

Det jag var med om var ett bevis på hur mycket jag älskade min

pojkvän och utan honom så mådde jag så otroligt dåligt.

Det låter jätte löjligt men kärleken kan göra vad som helst med en...


Vi har båda förändrats och det till det positiva, man försöker varje

dag att vara en jätte bra flickvän och det tycker jag att jag är också.

Alla är inte perfekta och man måste ibland kämpa för att hålla ett

förhållande i liv. Mitt förhållande är inte jätte perfekt men jag är

så nöjd över vad vi framkommit tillsammans, jag älskar min pojkvän,

jag vill inte leva utan honom, aldrig igen. <3


Några harsagt till mig hur jag kan vara med Eric, men eric,

fast han gjort saker som gjort att jag tvivlat in i det mesta

så älskar jag honom, Han är en av de bästa pojkvänner man kan ha.

Alla vi gör dumma saker men vi lär oss att förlåta, och jag litar fullt

ut på honom, det måste man göra.

Lita på er partner, men förlåt inte om det hänt flera gånger och om

det hänt saker som otrohet m.m Usch!


Men nu blir det film, ha det så bra. puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards