Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Emma Andersson - 21 januari 2010 20:48

 


Finally home efter några timmars arbete, innan jobb stack jag ut en runda med Felicia och rörde lite på fläsket. Skönt, jobb ringde innan idag så jag ska även jobba imorgon till 14.00, satan också. Jag som tänkte sola.

När ska jag hinna? Snabbis i morgon?

Vill ju så gärna bli lite brunare, har dock knappt solat alls i sommar, har inte solat solarium på säkert ett år snart. Ni kan ju förstå hur jag känner mig?

Får sola lite innan jag eventuellt tatuerar mig, wops.

PS. Vad tycks om den? Är det inte bara så jävla snygg.

Den kommer att sitta på mig inom dom närmsta månaderna!


Nu ska jag faktiskt äta chokladpudding och mobba mig inte men jag ska ha i gammeldags gräddglass kanske julmust till? Gott, gott.

PS. Julmusten ska vara i ett glas och glassen på chokladpuddingen ;)


Ut med hunden en snabb runda, sen är det fantamej dags att lägga sig i sängen och läsa lite på min bok. Brukar läsa ut mina böcker på 2 dagar men denna var inte så värst rolig men måste iallafall läsa ut den.


Godnatt, sov gott (för det ska jag)


 



Av Emma Andersson - 21 januari 2010 19:30

Nämn någon som gjorde dig glad igår: Eric
Vad gjorde du kl 8 i morse : Hade precis lagt mig i sängen
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Kom hem från jobb
Det sista du sa högt: Han har väl sålt den
Vad har du druckit idag: Vatten, multivitaminjuice, teé och sockerdricka
Vad var det senaste du åt: 2 lingongrova med ost
Vad var det senaste du köpte: Tuggummi
Vad är det för färg på din ytterdörr: Grå
Vad är det för väder hos dig just nu : Blåsigt
Tror du på kärlek vid första ögonkast: Yes
Drömmer du mycket: Oh ja
Mardrömmar:
Vilket ämne är roligast i skolan: går inte i skolan -.-
Favoritlåt: har så många
Vad ser du om du tittar åt höger: en dörr
Vad gör dig glad just nu: Att det snart är helt :)
Vad ska du göra härnäst: Äta ^^
Höger eller vänsterhänt: Lite av varje
Humör just nu: Trött i kroppen
Klädsel just nu: Mjukis och stor huvtröja
Hur många kuddar sover du med: 4 stycken
Spelar du nåt instrument: räknas luftgitarr?
Morgon- eller nattmänniska: Inget av de
viktigast för dig: Min familj och min pojkvän
bio eller promenad: Bio
stjärntecken: Vågen
Vad vill du jobba som: Barnskötare?
Stökigt eller välstädat: Välstädat
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump: Absolut inte
Antal timmar sömn inatt: 8 kanske?
Sov du ensam: Nej men min pojkvän
vem sov hos dig senast : Eric
Vad ser du fram emot?: HELGEN
Vad vill du ha just nu: eh chips, vad annars?
Vilken buss åker du oftast: 100,146, eller 141
Vilken årstid är det nu: VINTER
Är du uttråkad: nej
Vad ska du göra nu: Äta gott
Tycker du om någon nu: Jag älskar min man <3

Av Emma Andersson - 21 januari 2010 12:09

Sitter här och lyssnar på gamla låtar, vilken dyker upp om inte

Frank Zappa - Bobby Brown



Hey there, people, I'm Bobby Brown
They say I'm the cutest boy in town
My car is fast, my teeth are shiney
I tell all the girls they can kiss my heinie
Here I am at a famous school
I'm dressin' sharp 'n' I'm
actin' cool
I got a cheerleader here wants to help with my paper
Let her do all the work 'n' maybe later I'll rape her

Oh God I am the American dream
I do not think I'm too extreme
An' I'm a handsome sonofabitch
I'm gonna get a good job 'n' be real rich

(get a good
get a good
get a good
get a good job)

Women's Liberation
Came creepin' across the nation
I tell you people I was not ready
When I fucked this dyke by the name of Freddie
She made a little speech then,
Aw, she tried to make me say "when"
She had my balls in a vice, but she left the dick
I guess it's still hooked on, but now it shoots too quick

Oh God I am the American dream
But now I smell like Vaseline
An' I'm a miserable sonofabitch
Am I a boy or a lady...I don't know which

(I wonder wonder
wonder wonder)

So I went out 'n' bought me a leisure suit
I jingle my change, but I'm still kinda cute
Got a job doin' radio promo
An' none of the jocks can even tell I'm a homo
Eventually me 'n' a friend
Sorta drifted along into S&M
I can take about an hour on the tower of power
'Long as I gets a little golden shower

Oh God I am the American dream
With a spindle up my butt till it makes me scream
An' I'll do anything to get a head
I lay awake nights sayin', "Thank you, Fred!"
Oh God, oh God, I'm so fantastic!
Thanks to Freddie, I'm a sexual spastic
And my name is Bobby Brown
Watch me now, I'm goin down,
And my name is Bobby Brown
Watch me now, I'm goin down,
And my name is Bobby Brown
Watch me now, I'm goin down....
 
 

Av Emma Andersson - 21 januari 2010 11:11

 


Vart tar dagarna vägen? det känns som om alla dagar bara går snabbt som tusan. Veckorna rusar förbi och snart är det februari också.

Eller är det bara min värld som står still?


 


I sommar har jag också tre år med min pojkvän, vilket är jätte länge.

Jag var 16 och han 18 när vi blev tillsammans, hehe vi var bara små då

(eller jag var). Nu är vi snart 20 och 22 vi har växt tillsammans.

Det är inte så att man har det pirret i magen längre då man var nykär,

nu har det blivit mer och mer speciellt och

jag älskar honom lika mycket då som nu. <3


I höst fyller jag 20, jag vill inte tänka så långt. Hallå, jag minns mig själv som 17 fortfarande. Jag antar att man fyller 20 sen så kommer åren bara rulla förbi och man är närme 30, herrejesus. Så långt fram vill jag inte tänka.


Körkortet har man haft sen två månader tillbaka och det känns fortfarande fantastiskt, vilken känsla. Jag är så fri som jag kan bli.


Lägenhet vill inskaffas i år (helst), men som ni vet behövs det fast jobb för att kunna säkra boendet och inte behöva låta min pojkvän betala allt, vilket jag ALDRIG skulle kunna göra.


Med andra ord så kanske detta är en början på mitt så kallade vuxenliv.

Är jag vuxen nu?

Inombords är jag fortfarande ett barn som vill göra alla dessa

barnsliga saker, men det kanske är dags att växa upp?


 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards