Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg under januari 2010

Av Emma Andersson - 8 januari 2010 09:00

 


thihi, när ni läser det här så är jag och jobbar, Inte nog med det utan jag har jobbat i en hel timme (vilket inte är någonting,haha).

Smarta jag har ju kommit på att man kan skriva ett

inlägg och att det inte visas försen

det datum och tid man lägger in. Kanon!

Antagligen så sliter jag för fullt just nu,

önskar att jag precis som er andra sjusovare kunde legat i min säng nu,

men nej. Hellre pengar än sovmorgon!


Slutar klockan ett då ska jag hem till mamma och hämta henne sen in om jobb och hämta min syster vid 14.00 sen bär det av hem till pappa där jag ska duscha och göra mig i ordning innan jag åker hem till min käraste pojkvän.

Ja ni läste rätt, jag ska åka bussen, tyvärr..

Det är världens tråkigaste att åka buss men det får man ta ibland!


PS. Är det bara jag som längtar otroligt mycket till sommaren eller att åka utomlands? Sola, bada & dricka pina colada. Mums!


Puss och kram!


 

Av Emma Andersson - 7 januari 2010 21:48

 


När jag kom fram till vellinge innan idag så sprang min syster in och så sa hon till mamma att jag inte kunde komma så hon blev helt besviken haha så två sekunder efter kommer jag in genom dörren då blir hon helt glad.

Hon hade ju lagat spagetti och köttfärsås till mig, världens bästa mamma <3

Det var gott med lite mat innan jobb också!

Jobb gick bra idag, lite små segt med det är så ibland, vi jobbade på bra som vanligt och var klara hyfsat tidigt, härligt :)


Sitter här nu och tittar på bilar på internet då jag snart måste lämna tillbaka min lånebil och inhandla mig en egen.

Kommer antagligen få låna pengar för jag behöver ju en bil snabbt..

Äter även den halva ananasen som blev över sen innan, usch vad sträv min tunga blivit nu. twitwi..


Blir väl snart läggdags jobbar imorgonbitti, men tack gode gud så börjar jag ju inte försen 8.00 lyx deluxe! Vilken glidare man är och sen slutar man ju även 13.00 känns så härligt att inte jobba bort exakt hela dagen och det känns så härligt att vara ledig helgen då jag jobbat två helger i rad! Puss på det!


Nattinatt!!!


 






Av Emma Andersson - 7 januari 2010 13:29

Jobba jobba jobba jobba jobba jobba jobba...


Torsdag 15.45-20.45 & Fredag 8.00-13.00


SEN LEDIG HELA HELGEN LÅNG!



Nej, nu blir det fik hos mammsi!


Hejsvej...


 

Av Emma Andersson - 7 januari 2010 10:39

 


Igår blev det hockey med pojkvännen.. Vi tröttnade ut för att Malmö är så himla dåliga (spelar som apor), i andra perioden hade haft 17 skott och hade NOLL mål.. Alltså när tredje perioden var slut stod det 1-1 och vi pallade inte mer så vi sket i förlängningen och slapp även bilkön.. Wiie!


När vi kom hem såg vi på mine,yours and ours. Det var en rätt så rolig komendi, hade sprängande huvudvärk så jag var inte så rolig att umgås med. Men hade en trevlig kväll och en underbar natt, har sovit så skönt inatt.

Körde Eric till jobb imorse sen blev det att köra hemåt. Kom väl hem vid 8.. Blev även ringd av min mamma som undrade om jag kunde köra och hämta min syster vid 14.00,  efter det så blir det en fika hemma hos mamma innan jag ska jobba 15.45 *härligt*


 


Nu sitter jag här och vill jävlas med min hund men jag får nog skita i det och göra lite frukost istället. Är hungrig nu!!

 

Av Emma Andersson - 5 januari 2010 10:40

 



Hur kan människor vara så patetiska?


Så egoistiska?


Så oerhört löjliga?


Usch på er.


 

Av Emma Andersson - 4 januari 2010 19:41

 


Black Sabbath - Changes

 
I feel unhappy, I feel so sad
I've lost the best friend, that I ever had
She was my woman, I love her so
But it's too late now, I've let her go

I'm going through changes
I'm going through changes

We shared the years, we shared each day
In love together, we found a way
But soon the world, had it's evil way
My heart was blinded, love went astray

I'm going through changes
I'm going through changes

It took so long, to realize
And I can still hear her last goodbyes
Now all my days, are filled with tears
Wish I could go back, and change these years

I'm going through changes
I'm going through changes


Detta är en låt som tilltalar min bästa vän på alla sätt.

Sen du försvann från mitt liv
så har jag känt mig så ensam, så tom. Min bästa vän,

jag saknar dig från topp till tå.
I alla år har vi varit med varandra dag in och dag ut,

vi har alltid funnits där för
varandra. Jag hade aldrig kunnat tänka mig ett liv utan dig.

Nu har jag snart inte träffat dig på ett år

och min saknad är enorm. Att du mår så dåligt,

allt du har gjort mot dig själv.

Jag känner mig olycklig, du är den bästa vännen jag någonsin haft.
Natalie wallman, du var min andra halva.



 

Av Emma Andersson - 4 januari 2010 15:25

 


Alldeles sen som vanligt får jag väl skriva lite här. Haft fullt upp på sistånde med jobb och allt annat som hänt och har knappt suttit vid datorn.

Har mått lite dåligt nu, massvis med ont i magen och huvudvärk, stannat hemma från jobb igår och idag.

Bilen krånglade arslet av sig igår och vägrade att starta. Fick använda startkablar och vi körde en lång runda sen löste det sig som tur är och bilen fungerar som den ska nu efter en hel flaska K-sprit i tanken, yeay.


Ni tycker säkert jag är helkorkad men efter en månad och lite till så kan jag ibland fortfarande inte förstå att jag har körkort, det känns på något sätt så overkligt men jag kan lova er en sak, jag har aldrig kännt mig friare!


På nyår så var jag och min älskade pojkvän hemma hos hans vän. Vi började med att sticka och handla lite och så. Sen blev det till att laga maten, kan ni tänka er att jag ensam tjej stod och såg på 4 killar som lagade mat, inte nog med det var dom tre stycken för att göra en köttfärslimpa, wow!

Dom andra kom vi sju och vi började småäta m.m Hade jätte trevligt. När dagen började hade jag mina småtankar om att det skulle bli lite småtråkigt men det är nog bästa "nyår" på länge, jag hade det verkligen trevligt.


Sitter här nu och funderar på mat. Pappa skulle laga mat nu, och jag är hugrig som alltid annars. Som vanligt oroar jag mig nu över nya året och vill inte gå upp i vikt. För er som inte känner mig så kan jag frossa i mig ton med godis och onyttigt och dricka massor av läsk, när det handlar om onyttiga saker så jag kan inte behärska mig.

Mitt gottesug måste försvinna.. Det nya året började bra drack vatten till maten om och om igen men igår fick jag för mig att äta lite gott, usch måste sluta.


Ska ut och gå en lång runda i det kyliga vädret och bara njuta!

Puss och kram..


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards