Emma Patricia Desirée Andersson

Direktlänk till inlägg 24 januari 2010

Weekend!

Av Emma Andersson - 24 januari 2010 20:37

 


Fredag: Jobbade till 14.00 sen fick man åka hem och duscha och göra sig i ordning, hämtade upp min pojkvän på hans jobb 16.30 sen bar det av hem till honom. Vi tittade på någon jätte konstig skräckis och mös en massa.


Lördag: Vi steg upp tidigt och gjorde oss i ordning, tog det lite lugnt innan vi stack till macken för att tvätta hans bil, fast denna gången satt jag i bilen och höll mig sysselsatt med min pojkväns iphone.

(nej jag vill inte ha en iphone, men det är klart dom är roliga att pyssla med)

Vi åkte hem och åt en god middag innan vi bestämde oss för att spela bowling. Vi ville testa Oleary´s på Entré. Det var lite stökigare än big bowl men det var roligt. Efter 1 ½ timmes spelande hade man ont i fingar och ben.

Massor med goda drinkar och sen kom älsklings kompisar och

vi satt och snackade med dom.

Vi tog bussen hem och hade jätte roliga konversitoner.

Gud vad jag älskar min pojkvän!

hem och sova, jatack!


Söndag: Var dötrött imorse, bestämde oss för att åka och titta på bilen i stan. Den såg bra ut och allt verkade okej, var tvungen att handla snabbt och han fick en handpenning på 2000 kronor. Så han ska besiktga bilen sen hör han av sig i veckan, jag kan ångra köpet om bilen inte går så bra som jag vill när jag provkör den, så vi får se i veckan om jag blir bilägare eller inte, en röd Fiat Brava, perfekt för mig. Stack till jobb 15.45-20.00 och är nu hemkommen, blir väl film ikväll och bara ta det lugnt.


PUSS & KRAM


 

 
 
Hanna & Johanna

Hanna & Johanna

24 januari 2010 21:00

Fin blogg..... Kolla gärna in våran ;)

http://hannajonna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 24 november 2012 16:50


Jag har ingen aning vem som läser detta nu men vi kör ett inlägg! Vad händer i mitt liv nu? Lite mer än 2 år sedan jag bloggade senast. Så vad har jag nu hunnit med? Jag bor i malmö där jag är sambo med min stora kärlek. Vi har snart 6 ...

Av Emma Andersson - 27 maj 2010 12:32

Nu har kaoset börjat och redan nu börjar folk bli sjuka på jobb, detta kommer nog bli en sommar där jag jobbar mycket. Ska se till att spara massor med pengar till lägenheten men jag ska dock inte jobba ihjäl mig bara för det! Undra hur vi kommer a...

Av Emma Andersson - 17 maj 2010 11:05


Sovmorgon idag, YES! Det var skönt, börjar jobba 15.45-20.00 härligt.. Min tand längst inne (visdomstanden) men andra ord håller nog på att börja sin första färd uppåt, det känns som om den börjar komma nu, kanske, kanske inte :P Halva maj, ju...

Av Emma Andersson - 14 maj 2010 11:57

Idag har jag ingen lust. Jag vaknade 11.00 kan ni förstå hur utvilad jag måste vara. Säg inte detta till någon men idag ska jag vara väldigt busig. Har tid hos ungdomsmottagningen klockan 13.00 och sen ska jag jobba ikväll ni förstår att jag orkar ...

Av Emma Andersson - 11 maj 2010 09:56

Tandläkaren hade gett mig en tid idag 8.45 på min lediga dag, Suck! Hejdå sovmorgon.. Varför kan dom aldrig ge en någon normal tid? Det finns en anledning till varför jag hatar tandläkare, för dom är så jävla ärliga. Mina tänder är jätte fina och jag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards