Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Emma Andersson - 18 oktober 2009 20:58

 


Gjorde tester på datorn ,och klart man kan mycket. Men kommer det att vara

tillräckligt? usch. Jag är nervös. jag vill klara detta. Jag ska klara det.

Känner mig iallafall duktig att jag kan ta ett helt test och få alla rätt, nice!


Börjar strax en kriminaldrame film på kanal 3 som heter Freedomland, verkar

helt okej, en påse popcorn till det är ju en perfekt söndagskväll.. 

Hittade en över rolig bild på nätet, haha. Satt och funderade på vad det var

för något konstigt djur innan jag fattade det hela haha så sjukt trög man

kan vara ibland asså. Men det är ju mig vi snackar om :P


 



 

Av Emma Andersson - 18 oktober 2009 19:10

Hehe, idag har jag inte haft lust att skriva så mycket.

Har pluggat en del, tagit det lugnt med pojkvännen och

så vidare. Snart är det dags och jag är lite smått nervös

men jag är väl förberedd och jag kan mycket så det

är bara att tänka efter noga vid frågorna, men jag ska fixa det!

     

Smärtan i armen har lagt sig, har inte lika ont och kan ligga smått på

vänster arm nu. Så det känns mycket bättre nu. Om man inte har

en pojkvän som jag som verkligen slår en mitt på det stället.

hehe idiotvarning på honom ibland asså men han är ju min älskade

pojkvän så det förklarar ju till varför han är som han är ibland.

Massor av kärlek till honom <3


  

Ikväll ska jag titta på tv, och kanske läsa lite i teoriboken, finns ju

vissa saker som man är lite osäker på som kan tränas in lite mer.

Ska lägga mig tidigt så att jag är väl utvilad imorgon.


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards