Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Emma Andersson - 13 oktober 2009 19:22


Exakt kopia av mig på bilden, Min spegelbild -.-

den bilden kan förklara varför man har problem med att

somna ibland, hehe. Men gud vad jag är trött nu.

Hampus stirrar ut mig, läskigt värre.

En halvtimme tills mina program börjar, måste dra.


/ Godnatt /


 

Av Emma Andersson - 13 oktober 2009 15:07

 


Var i stan klocka 08.00 imorse, kändes overkligt, hade typ

bara min säng i huvudet och i tankarna, men det gick till slut

och jag uppfattade verkligheten (som tur var)

Åkte ner till bulltoftabanan med några andra elever och jag fick

äntligen gjort halkan, thank god, det är ju en vecka kvar nu

typ så hehe hade inte kunnat göra den senare.

Det gick iallafall jätte bra och som andra sagt klart det var smått

kul men det roligaste var att man kör bilen ensam så jag satt där

och bara längtade och såg mig själv köra bilen ensam i

förtsättningen hehe, vilka drömmar man har då!


och ikväll mina damer och herrar så är det självklart tradalaada:

  • 20.00 UGLY BETTY
  • 21.00 DESPERATE HOUSEWIVES


Jag är fortfarande totaly in love i dom programmen och har varit det sen

dom började att sändas konstigt nog. Men säg någon tjej som inte gillar dom (A)


Har fruktansvärd huvudvärk, det är inget roligt så

vad säger ni om att ta en powernap?

det säger jag inte emot, plugga vidare senare

och ta det lugnt med tv ikväll, nice!

Jobb har fortfarande inte ringt mig jag bara går och väntar

på att få tider, tråkigt jag som vill jobba :(


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards