Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Emma Andersson - 15 oktober 2009 22:20

       


Jag vill inte att det ska bli fredag (imorgon) , jag ska ta sprutan då.

Mot svininfluensan, det är lite läskigt men är glad över

att jag är vårdpersonal så att jag får den :D men det är

ju ändå läskigt, jag hatar sprutor jag kommer att dö,

jag kommer att gråta, men jag ska överleva !

 

Har massor att göra imorgon så jag ska upp tidigt på

morgonen för att hinna med allt, alltså blir det

sängen nu snart. Godnatt!!!



 




Av Emma Andersson - 15 oktober 2009 16:53


 

Jag har världens bästa pojkvän , man kan inte önska sig någon bättre.

Han är allt jag någonsin velat ha, min prins, min ögonsten min underbara skatt.

Jag älskar dig <3



 

Av Emma Andersson - 15 oktober 2009 13:33

 


Igår så åkte jag hem till min pojkvän efter att ha varit och

handlat med min lillasyster, hans familj hade sparat mat åt mig.

Det var verkligen jätte snällt, raggmunk :P tror det var första gången

jag åt det och det var faktiskt jätte gott..

Vi såg på efterlyst och southland och sen mös vi ända in i sömnen, mysigt.


 


Imorse åkte jag till körskolan och pluggade lite sen var det ju dags för den

lilla uppkörningen. Läraren tyckte att jag var grym och verkligen kunde allt

det här som man ska kunna, men som jag fått höra så brukar läraren ofta säga

att man ska ha fler lektioner och det gjorde så klart han här.

Men det fanns inga tider så jag slapp det, bra eller dåligt? jag vet inte.

Man vet ju inte om dom menar det dom säger eller om dom bara vill tjäna mer

pengar eller hur ? hur ska man kunna veta. Iallafall jag fortsatte att plugga

lite och sen åkte jag hem. Och nu sitter jag här.


FIck nyss ett samtal från Eric. Carema i Lund behövde tydligen folk så han ska

ge mig ett nummer som jag sen ska ringa och så får vi se vad som händer!

Man kan ju absolut inte göra mer än att hoppas :)


 


Ikväll lutar det nog åt att bli myskväll, känner mig trött idag så det blir nog

tv'n och självklart så ska jag plugga. Det är ju på måndag som det smäller.

Kan ni gissa om jag är nervös? Jag vill ha mitt körkort nu, men jag ska klara det

klarar jag inte det på måndag (TWITWITWI) slår i bordet. Så klarar jag det alltid

någon annan gång, men snart är det mitt iallafall!


Nu ska jag ta något att äta sen vila en stund, have fun!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards