Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Emma Andersson - 12 oktober 2009 19:36

    


Nu ger jag mig, bums in på rummet och plugga lite till,

är jätte trött idag, jag orkar inte mer.

Ska lägga mig tidigt idag.

Godnatt..!


 

Av Emma Andersson - 12 oktober 2009 17:12

 


Nu är jag hemkommen hos min pappa, ingen är här

förrutom jag och vår hund Hampus,

Jag är jätte hungrig och pappa kommer aldig hem,

och jag vet att jag hade kunnat laga mat nu men min

pappa vill att vi äter tillsammans och vi har inget gott

så jag väntar, godisnappar är min lust just nu.


Sitter och tittar på bilar nu, så fort jag fått klarat mitt

körkort så blir det att inhandla en bil hehe, så glad min

pojkvän kommer att bli när han en dag slipper att köra'

mig hem :P hehe. Och härligt kommer det bli för mig

att inte vara fast eller bunden till buss, oh yeah!


Ikväll blir det pluggning, en vecka kvar nu, hihi vad

tiden går snabbt, och sent som det är så ska jag köra

halkan imorgon, jippi, *not*

Kanske träffar felicia en stund sen eller bara tar det

lugnt framför tv'n med körboken ^^ hehehe.


 


Av Emma Andersson - 12 oktober 2009 10:37

 


Igår ringde dom från jobb och jag fick klartecken att jag

ska ta vaccinet mot svininfluensan, det glädje mig att jag ska

få ta det, och det är redan på fredag som jag ska göra det,

jag är lite smått nervös över det man vet ju aldrig sen är jag ju

inte jätte förtjust mot sprutor men jag ska göra det iallafall!


 


Satt och tänkte på natalie igår, min vän  :(, hon är en halva av mig

ända sen hon åkte iväg så har jag kännt mig ensam, det är något

i mitt liv som fattas, det är min bästa vän, min kusin.

Den dagen vi ses igen kommer mitt liv att skina upp, jag kommer

att bli såå glad över att få träffa henne igen.

Jag vet om att hon har sårat många och att många inte vill ha med

henne att göra, men hon är min bästa vän. :(

jag kan inte vara sur och arg på henne jag kan inte vara det.

Hon är nog en bit av mig, och jag är jätte glad över att hon mår bra nu.

Jag är jätteglad att hon verkligen har det bra, men jag kan erkänna att

valet hon tog att bo hos sin mamma, det är det jag hatar.

Men man kan inte bestämma över andra människor.

Batalie Ballman, Jag saknar dig mer än mest <3



 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards