Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Emma Andersson - 8 oktober 2009 13:35



Dagens längtan: Självklart körkortet :D
Dagens kläder: Jeans & en kofta
Dagens humör: "Jätte glad"
Dagens ögonblick: Klarade alla testerna på körskolan.
Dagens saknad: saknar helt enkelt ingen alls :P
Dagens frisyr: Plattat och nersläppt
Dagens planer: Jobb 16.30-20.15
Dagens köp: --

Dagens måste: Plugga

Dagens vill: Vill tatuera mig nuuu..

Dagens ogillande: Folk som stirrar

Dagens mål: Inget godis ( :



Av Emma Andersson - 8 oktober 2009 13:14


Vilket underbart höstväder det är idag, det blåser inte överdrivet mycket

och det är inte så värst kallt ute (om man har rätt kläder på sig).

Jätte härligt är min åsikt om vädert idag..


Igår spenderade jag kvällen med min pojkvän, vi tittade på efterlyst

och därefter såg vi ett program som heter Southland, det var jätte bra

handlar om typ mord och sånt och befinner sig i någon stad med nästan

bara mörkyade där alla var med i gäng och sånt i usa eller nåt sånt.

iallafall kvällen var helt okej, popcorn och mys och bra tv program, härligt!


Imorse åkte jag ifrån min pojkvän vid kvart i åtta, 8.30 befann jag mig på

körskolan och satte igång med min pluggning, det lönar sig att åka dit och

plugga där verkligen. Fick gjort alla tester så dom är nu godkända,känns

jätte bra och nu kan jag göra tester med skyltar och sånt också, jag

gick ifrån körksolan vid 12.00 kan ni tänka er jag satt där i 3 och en halv timme

och bara pluggade, mm känns skitbra nu verkligen.


När jag kom hem så hade mamma lagat pölser, gott var jätte hungrig.

Och nu sitter jag här och tar det lungt, börjar sen jobba 16.30-20.15


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards