Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Emma Andersson - 6 maj 2010 12:26

You make my day !


Igår började det hela med jobb, vilket hela veckan gjort än så länge men struntsamma. Körde hem till älskling och åt, sen stack vi till spillepengen, heter det så? haha, iallafall bilar körde där. men det var jätte kallt till slut så vi körde till gatan istället (streetrace) där hände inget roligt så vi bestämde oss för att dra hem. Förrutom att folket hade stängt in mig så jag kunde inte köra därifrån. Då gjorde jag det vågligaste på länge, haha. Jag körde upp på gräset med gasen i botten och körde därifrån, låter tråkigt men det var skitroligt, alla glodde och trodde väl att jag stulit bilen eller skulle köra ett race, haha!


Kom hem från älskling imorse då blev det lite tv, helt plötsligt låg jag i sängen, med siv i min famn, sked i sked så somnade vi båda två, efter en timme väckte jag henne haha, så trött hon var idag..


Jag tar det lite lugnt nu innan det är dags för jobb 15.45-20.00, woho! Gissa vem som är ledig fredag & lördag till söndag 15.45 om inte jag :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards