Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Emma Andersson - 27 maj 2010 12:32

Nu har kaoset börjat och redan nu börjar folk bli sjuka på jobb, detta kommer nog bli en sommar där jag jobbar mycket. Ska se till att spara massor med pengar till lägenheten men jag ska dock inte jobba ihjäl mig bara för det!

Undra hur vi kommer att ha det i sommar, jag vill nog inte ens veta..


Min vecka innebär massor med jobb, igår jobbade jag 7.15-20.00 idag tog jag en arbetskamrats tid (skulle varit ledig) lördag jobbar jag och söndag jobbar jag även där 7.15-20.45 det blir en tuff vecka men vill man tjäna pengar så kan man lika bra se till att jobba mycket.


Idag fyller min syster 18 år och jag ser henne fortfarande som 16 år, konstigt eller hur? Det kan vara för att jag själv inte känner mig som 20. Shit vart tog dom 5 senaste åren vägen?


Imorgon blir det också att besiktga bilen, min första besiktning och jag hoppas att min rally bil går igenom. Vad ska jag annars göra, min bil är min andra kärlek. haha jag klarar mig inte utan den ;) Men det ska nog gå bra!


För det sista så började jag bli krasslig igår på jobb, hosta och massor med slem, intressant vetande men det suger. Hoppas det blir bättre snart, men ni känner ju mig och det finns inte en chans att jag skulle sjuka mig för att jag känner mig lite dålig. Man måste jobba ändåå...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards