Emma Patricia Desirée Andersson

Direktlänk till inlägg 4 april 2010

EN SAK!

Av Emma Andersson - 4 april 2010 21:44

Jag säger bara en sak!


Fredag: Kort jobbtur sen körde jag hem till pojkvännen och det blev en massa mys, mot kvällen åkte vi in till stan för att se på The bounty hunters på bio. Den var rolig och värd att se hehe! Eric spontan bestämde med mitt beslut att vi även skulle iväg på lördagen, great!


Lördag: Som jag nyss påstod så steg vi upp 06.45 denna lördagsmorgonen. Vi begav oss in mot stan för att hämta upp Erics vän och därefter blev det färd mot Elmia, jönköping here we come. Efter en rolig biltur var vi framme. Vilken kö säger jag bara men den gick snabbt. Det fanns en massa fräcka bilar där, en massa med bönder och naturligtvis tjejer som självklart var klädda som "Hoes". Tyvärr vill vissa bli märkta som det med att gå runt med sådana kläder men det är ju upp till dom eller hur?

Vi fick också se en show med crossar som körde snabbt upp på ramper och gjorde tricks i luften, jag säger bara en sak: COOLT, hur fan vågar dom? Där såg vi också bilar som driftade och det var extremt tråkigt dom gjorde inget bra jobb för sig. Vi fick i oss lite mat 69 kronor för en LITEN box med wok som mestadels bestod av grönsaker, KUL!

Efter en massa timmar så var klockan lite över

17.00 och vi bestämde oss för att köra hem.


När vi väl kommer in till malmö igen och ska lämna av Erics vän så händer det roligaste på länge, det kommer säkert inte låta roligt nu men i verkligheten var det så roligt att jag fick en skrattattack som medföljde till att jag satt och grät. Det var så att en tjej stod i vägen så Eric sa till sig själv i bilen nu får du flytta dig. Då börjar tjejen att le och sen försvinner hon. Då ser vi att hon gått runt bilen för att öppna dörren där bak. Hon tittade in och sa oj fel bil. Då hade hon alltså tittat i i vår bil och sett bilken plats som var ledig men som såg inte att hon inte kände oss? Vilken jävla pinsam människa. HAHA men det var så himla roligt att det knappt går att beskriva.


Söndag: Eric åkte till gymmen vid 9.45 jag beslöt mig för att ligga kvar i sängen men vaknade igen 10.10 och steg upp. Åt frukost och duschade och tog det lugnt sen var han hemma igen, vi såg på lite South park avsnitt sen var det dags att köra hem till mamma på påskmiddag. Det blev en god middag och roligt att träffa alla. Men fick köra vid 20.00 för att lämna systern i stan och sedan köra hem till pappa och nu sitter jag här och ska snart bege mig mot sängen.


Imorgon ska jag stiga upp 06.00 då det är jobb 7.15-14.00 Är inte alls taggad för att jobba, men är det extra betalt så tackar man inte nej precis.

GODNATT På ER!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 24 november 2012 16:50


Jag har ingen aning vem som läser detta nu men vi kör ett inlägg! Vad händer i mitt liv nu? Lite mer än 2 år sedan jag bloggade senast. Så vad har jag nu hunnit med? Jag bor i malmö där jag är sambo med min stora kärlek. Vi har snart 6 ...

Av Emma Andersson - 27 maj 2010 12:32

Nu har kaoset börjat och redan nu börjar folk bli sjuka på jobb, detta kommer nog bli en sommar där jag jobbar mycket. Ska se till att spara massor med pengar till lägenheten men jag ska dock inte jobba ihjäl mig bara för det! Undra hur vi kommer a...

Av Emma Andersson - 17 maj 2010 11:05


Sovmorgon idag, YES! Det var skönt, börjar jobba 15.45-20.00 härligt.. Min tand längst inne (visdomstanden) men andra ord håller nog på att börja sin första färd uppåt, det känns som om den börjar komma nu, kanske, kanske inte :P Halva maj, ju...

Av Emma Andersson - 14 maj 2010 11:57

Idag har jag ingen lust. Jag vaknade 11.00 kan ni förstå hur utvilad jag måste vara. Säg inte detta till någon men idag ska jag vara väldigt busig. Har tid hos ungdomsmottagningen klockan 13.00 och sen ska jag jobba ikväll ni förstår att jag orkar ...

Av Emma Andersson - 11 maj 2010 09:56

Tandläkaren hade gett mig en tid idag 8.45 på min lediga dag, Suck! Hejdå sovmorgon.. Varför kan dom aldrig ge en någon normal tid? Det finns en anledning till varför jag hatar tandläkare, för dom är så jävla ärliga. Mina tänder är jätte fina och jag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards