Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Emma Andersson - 4 november 2009 16:41

Horoskop för idag:

Vågen (24/9 - 23/10)

En härlig kärleksdag som dessutom plockar fram dina

kreativa sidor på ett bra sätt. Du löser ett problem.

Tack vare ditt goda humör undviker du ett bråk.

Försök hinna klara av en tråkig plikt.

Horoskop för veckan (v.45) :

KÄRLEK Glädjen i att få något nytt till sin bostad kan du nu få vara med om. Du verkar bli firad och är älskad av många vänner. Kärleken är både trivsam och rar nu.
ARBETE/HÄLSA Lyckan bör stå dig bi när det gäller att få arbetet att flyta fint. Du bör få uppskattande ord och du verkar vara populär och sund. Trött kan du vara, men du klarar dig gott.
EKONOMI Ekonomiskt ska du ha en strålande bra vecka nu. Här tycks din inkomst väl täcka utgifterna och du kan nog även spara en slant. Även spel kan ge vinst vid köp av en lott.
Lyckotal: 20, 21, 22, 27, 32, 42, 45
Bästa lyckotal: 22

Jag är en person som älskar horoskop. Dom är inte alltid sanna

men det ger ett gott intryck på en!

Mitt stämde ganska bra idag, det enda som var fel var ekonimin ;)!



  

Av Emma Andersson - 4 november 2009 15:10

  

  Nu har den första snön nått Vellinge också :D

När jag ser snön falla så känner jag mig plötsligt så barnslig.

Men jag kan erkänna att jag blir jätte glad när jag ser snö,

snö är en underbar sak som jag verkligen älskar, inte nog

med att man blir så glad utan det är också väldigt mysigt..

Jag hoppas att vi får en massa snö i år men om den kommer på

julafton det bryr jag mig inte om för då jobbar jag förhoppningsvis :)

  

Har precis fixat inställningar till mammas mobil hon har fått

sony ericssons nya Satio, den är jätte fin vill själv ha en ny med

det får iallafall vänta några månader tills jag fixat klart allt annat..


Klockan är 15.15 och det känns som om den är elva, helt sjukt.

Men det blir väl så när man är ledig, har varit ledig nu tre dagar

men jag jobbade i och för sig helgen och det var extra betalt då :D





Av Emma Andersson - 4 november 2009 12:33


Vilken sovmorgon, jag vaknade runt tio då jag la kvar i sängen och läste

lite tidningar. Gud vad härligt, första sovmorgonen på över en vecka, nice!

Gick ner och åt en ordentlig frukost, tänkte gå ut och joggat idag men det

är ju svinkallt ute, plus det har småsnöat lite, bara väldigt, väldigt lite då..

Blir kanske att jag går ut en runda istället om jag pallar.


Blir bara mysdag, min pojkvän ringde nyss mig, skönt att höra hans röst :D

saknar honom redan, ge mig fredag nu så jag kan mysa med min pojkvän..

Idag kommer jag också att vara ensam hemma, tråkigt, blir massor med

filmer, böcker och myspys..



 





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards