Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 29 november 2009

Av Emma Andersson - 29 november 2009 21:45



Nu börjar jag bli trött. Det har ju som sagt varit en väldigt lång vecka och tyvärr lär nästa bli lika lång :/ Men det är lika bra att gå bredvid på nya timviket så snabbt som möjligt! Har fått mina kontaktuppgifter till vikariebanken nu och det känns skitbra faktiskt. På vikariebanken har man en kalender över internet såklart där man kryssar i dag och tid som man kan jobba. sen får man bekräfta dom tider man får osv. Det låter skitbra för då kan jag bestämma om jag bara vill jobba någon extra dag i veckan och lite hur jag vill. Det ska bli spännande.


Imorgon är det en efterlängtad sovmorgon, vill helst sova bort halva dagen vilket kan bli möjligt i och med att jag börjar 14.30 imorgon. Men sömn är något som jag behöver nu. Känner mig duktig att jag jobbat så mycket! men det är lite tråkigt att det bara är en vecka i månaden som man har så mycket. Därför kanske ni förstår varför jag ser fram emot ett jobb till. Mer timmar, mer pengar.

Jag vill inte ha en lön på mindre än 10.000 om jag så ska kämpa och jobba för pengarna så ska jag göra det!


jag tror jag hör hur sängen och tv 'n kallar på mig nu, kommer somna direkt när jag lägger mig under täcket. Känns lika bra att säga godnatt nu!



 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards