Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Emma Andersson - 25 november 2009 11:11

 

vad skönt med sovmorgon! Idag är min enda lediga dag denna veckan. Det blir mycket jobb och massor med pengar :) Min dag ska spenderas hos min pojkvän men innan dess ska jag in till jägersro eventuellt ekohallen och handla lite julklappar, tänkte passa på nu innan min lön komm er så jag kan använda upp dessa pengarna först.


Nu sitter hunden och stirrar på mig och sitter nästan i mittt knä, det kan bara betyda en sak, den stackaren tvingar mig att gå ut med honom, men den tjänsten kan man väl göra honom i och med att han inte väckte mig imorse haha.


Har äntligen fått ett nytt timvikariat, på hemvården i kirseberg, ska dit nästa vecka på medicindeligering och informationsmöte med nya vikarier. Det känns jätte bra så nu har jag två timvik och kanske kan jag i framtiden få lite normala löner så att jag kan flytta hemifrån, vi får väl se!



 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards