Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Emma Andersson - 13 november 2009 12:58

 

Moho, idag är det fredagen den trettonde, men jag tror att allt

är skitsnack, eller ja jag har själv aldrig haft otur på den dagen,

varför skulle man ha det? jag tror det är en myt som alla slagit fast vid.

Idag är det hockey som gäller med pojkvännen min, Mif - Leksand..

Fullsatt i arenan och en väldigt glad pojkvän det tycker jag om :)


Jag hade nog världens sjukaste dröm inatt igen, min pojkvän tror att jag

är en av världens människor som har dom sjukaste drömmarna,

han är knäpp men fy sjutton vad sur jag är på honom för min dröm haha.

Jag kan berätta lite om vad den handlade om:


Jag och Eric skulle handla en stor julgris i en pumpaffär vid ett bageri,

jag står bredvid honom och han börjar prata med tjejen som står i

kassan, det blir mer och mer och vi står där jätte länge

han börjar att flörta med henne och viska saker i hennes öra m.m,

efter en stund av hat så går vi vidare, vi skulle hämta hans lillebror vid ett

dagis i närheten, men när vi ska gå ut ur bilen så märker jag att jag bara har

ett nattlinne på mig,  vi går ut till dagiset och ser massa kläder hänga på

tork, då frågar min pojkvän dagisbarnen om han får låna pippis byxor,

fast det var dockbyxor :P sen sa han att han behövde prata med mig

och då typ vaknade jag upp igen. Dumma, dumma dröm.





 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards