Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Emma Andersson - 10 november 2009 17:47

    

Visste ni att ett gott skratt förlänger livet!


En man gick till ett bordell och frågade vad de hade.
- Jo, en nigress kostar 500 kr, och en blondin 400 kr, sa damen i receptionen.
Han hade bara 400 kr så det fick bli blondinen.
20 år senare kom han tillbaka till samma bordell.
När han kom in fick han syn på samma kvinna han för tjugo
år sedan hade köpt lite kul av, och hon sa:
- Du har en son, han är bartender i baren här på bordellet och väntar på dig.
Mannen gick till baren och förklarade hur det gick till, men hans son sa irriterat:
- Jag är son till en hora, bartender på ett bordell,
och ser min far för första gången vid 19 års ålder.
- Nu ska du FAN inte vara oförskämd,
hade jag haft 100 spänn till så hade du varit neger!!!!


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@



En kvinna går till sin läkare och undersöker möjligheten att få sina blygdläppar opererade.

De är nämligen alldeles för stora.
Hon ber också läkaren att hålla operationen hemlig,

därför att hon tycker att den är generande och att hon vill att ingen ska få veta.
Läkaren går med på detta. När hon vaknar upp efter operationen finner hon

tre rosor vackert placerade på bordet bredvid sängen.
Hon känner sig förolämpad och ropar omgående på läkaren och säger: 
- Jag trodde jag bad er att inte berätta för någon om operationen !?
- Oroa dig inte, säger läkaren. Jag har inte berättat det för någon.
Den första rosen är från mig, därför att jag beundrar dig för

att du har gått igenom detta helt ensam. Den andra rosen är från min sköterska. Hon assisterade mig under operationen och har dessutom gått igenom samma operation själv.
- Men den tredje rosen då? frågar hon.
Jo, säger läkaren, den rosen kommer från en kille en trappa upp på brännskadeavdelningen.

Han vill tacka dig för sina nya öron.








 


Av Emma Andersson - 10 november 2009 14:52

Började med jobb imorse 7.30-9.50 lite mindre lönt men dom behövde folk

men dom fick inte in någon annan så jag fick gå dit den stund jag kunde

men vi hann iallafall få upp alla de boende innan jag åkte hem..


In i stan på en körlektion, den sista jag har. (pepparpepparsalt), twitwitwi.

Gick in om skånetrafiken och laddade på mitt busskort, fick det nya jojo-

kortet känner mig helt förtvivlad vill ju inte ha ett sånt, haha..


Nu sitter jag här, huvudvärk ända upp i skallbenet, lite vila hade inte skadat,

men jag väntar på att min pojkvän ska ringa, han skulle ringt mig vid 13.00

men har ännu inte ringt och svarar inte på mina samtal,

kanske har har bara fullt upp på jobbet vilket jag inte tror eller så har han

väl kanske glömt mobilen där hemma vilket jag inte heller tror..

Men han ringer väl sen någongång, vill ju höra min pojkväns röst <3


Nej nu skiter jag i detta och lägger mig iallafall, seya.



    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards