Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Emma Andersson - 4 december 2009 12:00

  


Jag vet inte vad jag vill längre, jag sa till på nya jobbet att jag ej skulle vara deras vikarie. Så nu står jag återigen med ett timvik. Mormor är sjuk, lunginflammation igen, min farmor har brutit lårbenshalsen och jag har börjat få igång min ork igen.

Helgen spenderas självklart med att jobba och även träffa pojkvännen, då vi också ska titta på en lägenhet på söndag. Nej vi ska inte flytta men vi ska börja titta runt lite. För vi båda är ju väldigt förvantansfulla och vi vill verkligen flytta ihop. Men det kommer väl med tiden?!?


Jag har haft så frukansvärt mycket att göra på sistånde och jag har varit så orklös, trött och stressad.


Tittar ni på paradise hotel? Jag förstår mig inte på varken programmet eller tittarna. Deltagarna är runt min ålder alltså mellan 19-25 och dom är verkligen med i ett sånt program? för mig är det vidrigt. Att ens ställa upp på något sånt. Ha sex i tv, det är så slampigt. totalt vidrigt. Och ni som tittar, vad är det roliga? Usch nej, det är något jag aldrig skulle vilja se, ställa upp i eller spela in.. Patetiskt kallar jag det. Man skämmer bara ut sig själv och alla ens närstående...



  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards