Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Emma Andersson - 10 december 2009 20:21

 


Snart, är den äntligen där.


Vad ska ni göra i helgen?



 

Av Emma Andersson - 10 december 2009 15:29




Sankta lucia, skänk mig en tia, tian var trasig, lucian var knasig   


Hur många av er tycker att lucia är intressant? Min åsikt är att det var roligt förr. Då var det intressant att se på och även vara med i. Men nu fyller jag 20 nästa år. Jag känner mig på något sätt gammal, eller nej inte gammal men äldre.

Lucia är det tråkigaste jag vet. Sången är ibland helt falsk och man vill bara somna när man hör det. På hockeymatchen i tisdags så kom luciatåget, åhnej. Jag vet inte varför men fy i helvete vad tråkigt.

På dagis när man ser småbarnen gå runt i sina tomte, pepparkaks eller lucia dräkter så är det hur sött som helst. Men att se på äldre luciatåg, boring!



Hur långt har ni kommit med era julklappar? Jag handlade nästan alla mina i början av december/slutet av november. Nu har jag bara mammas och pappas kvar och vi har bestämt oss vad vi ska köpa till dom. Sen har jag min kära pojkvän. Som alltid är det svårast att handla till honom, fast jag fixar det. Jag ska handla något snygg, och något som han behöver. Men mer går jag inte in på här på grund av att han kan snoka ^^ och vem vill inte veta vad man ska få i julklapp, hehe det vill nog alla!



 

Av Emma Andersson - 10 december 2009 11:45


Jaha då var man ledig idag igen, Tredje lediga dagen för mig nu. Självklart är det skönt men det är så långtråkigt alla andra går i skolan eller jobbar. Jag hade själv hellre jobbat.

Ska köra och hämta min mamma runt 13.00 för hon ska låna bilen som jag lånar i helgen, är ju ledig hela helgen och ska hem till min pojkvän så jag behöver den inte..



Här är en bild som ni ser min nya hårfärg. Det ser lite ljusare ut på bilden bara i och med blixten. Jag har ännu inte slingat det för jag är rädd att förstöra allt, vilket brukar hända så fort jag ska färga något om det så bara är utväxten så går allt fel, typiskt va. Alltså låter jag för tillfället bli. hehe..


Usch nej, man kanske ska gå och äta frukost nu? Ni förstår när jag är ledig så har jag så tråkgit att jag känner att jag kan sova bort halva dagen istället därför går jag upp vid 11-12 när jag är ledig. Det är självklart dumt men jag tror att jag älskar att sova..



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards