Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 8 december 2009

?

Av Emma Andersson - 8 december 2009 11:27

       


Finns det något värre än när hemtelefonen ringer, det är en hög och otäck signal. Man måste lyfta röven ur sin otroligt sköna säng eller datorstol. Man svarar lite småsurt och då lägger dom på lika snabbt igen. Hmm, otroligt bra kämpat. Antingen ringer dom otroligt fel eller så vill dom att man ska röra på sig lite. Haha!!

Jag färgade min utväxt häromdagen. för en gångs skull lixom. Men mitt hår blev för ljust, nu letar jag desperat efter en mörkare blond färg, trivs inte i för ljust hår. Jag gjorde ju det innan då skulle det vara ljust ljust ljust, men jag trivs mer i mellanblond/guldblond.. Vi får se om jag hittar någon.

Måste sticka till macken och fråga om dom kan byta lampa till mig också, pinsamt tycker jag men måste få det fixat annars kan det bli böter på de.. Måste också pumpa däcken, hur fan pumpar man bildäck? :| hehe antingen är jag helt efter eller så orkar jag inte bry mig..


Ikväll blir det ju ishockey med pojkvännen, plus måste hinna in i stan och lämna in polispapperna så jag kan få ett nytt armband..

Nu måste jag dra om jag ska hinna med allt idag.. Have a nice day!



 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards