Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Emma Andersson - 11 december 2009 13:05


Love, Love, Love.

Vad brinner ni för?



  •  Kärlek. Både män och kvinnor har en stor önskan över att vara älskade och även uppskattade. Det krävs att man litar på sin partner. Tillit är en stor del av ett förhållande som krävs av båda partnerna. Annars kommer förhållandet att styrkas av svartsjuka och till slut lida mot sitt slut. Vi kvinnor vill höra: Jag älskar dig. Vi vill få kramar, kyssar, underbart sex och vi vill höra att han saknar oss när man inte ses. Vi vill få komplimanger om vårt utseende, våra nya kläder m.m och sist men inte minst så vill vi bli respekterade av männen. Det krävs för att en kvinna ska kunna vara lycklig..

  • Utseende. Vi alla ser olika ut och vi alla har olika stilar. Går man på stan så ser man flera hundra olika par. Självklart tittar man på utseendet när man blir kär. Man vill inte vara tillsammans med en man som ser ut som ett UFO. Men det mesta sitter på insidan. Man kan inte bara falla för någon som ser bra ut, det handlar om hur personen är.

  • Intressen. Vi behöver inte ha alla intressen som våra partner har. Man passar med varandra fast man har olika intressen. Det kan handla om att man har något intresse gemensamt. Ni kanske tycker om att se på filmer alltså gå på bio, bara gå ut långa runder eller gå runt på stan. Det finns så mycket intressen som varje människa har. Man kan inte matcha alla sina partner intressen, det går inte.Man har alltid något gemensant. Tänk efter, vad tycker ni om att göra och vad gör ni för att ni ska ha roligt tillsammans?

  • Sex. Självklart behöver ett förhållande samlag. Jag tror att vi tjejer frågar en kille hur många tjejer han legat med för vi vill inte ha en kille som legat med hela stan. Men man kan inte bestämma hur många en kille legat med innan man faller för honom. Låt honom testa sig och har han inte könssjukdomar så är det väl inga problem. Med sex så menar jag att man behöver närhet. Sex är något spännande som kan liva upp ens relation. Att man ska hålla sig till giftemålet? Det fungerar knappast. Förlåt ni som har det inom er religion men ett förhållande dör ut om man inte kan ha sex och liva upp stämningen lite.


 

Av Emma Andersson - 11 december 2009 10:10

 


 


Otrohet är något som jag aldrig förstått mig på. Varför går folk och är otrogna? Vill dom känna känslan av att vara med någon ny, rädd för att binda sig?

Jag är emot otrohet enormt mycket. Otrohet finns inte med i mitt liv.

Om min pojkvän någonsin skulle få för sig att vara otrogen mot mig, så är det hejdå direkt. Inget tjafs om saken. Jag skiter i vad ni tycker men en gång otrogen alltid otrogen. Jag tänker aldrig låta någon man/kille förstöra mitt liv med en sån sak.

Ni måste hålla med mig att om nu killen älskar tjejen så skulle han inte varit otrogen. Eller tvärtom om nu tjejen är otrogen, nu visar en statistik att tjejer och killar ligger jämt och är otrogna lika mycket, usch!


Jag skulle aldrig kunna vara otrogen mot min pojkvän, det är starkt att säga så det vet jag. Men jag tror inte på att man kan dricka för mycket sprit och ligga med någon annan och vara otrogen för det. Man kan ALDRIG skylla på alkoholen som många personer gör.

Och gillar man inte sin man då kan man väl skilja sig eller göra slut. Men att vara otrogen det är så jävla onödigt. Det är så himla taskigt mot ens partner.

Jag skulle aldrig kunna förlåta en otrohet. Aldrig, aldrig, aldrig i hela mitt liv.




 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards