Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Emma Andersson - 9 december 2009 16:37

Har ni läst på aftonbladets hemsida?


http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article1453938.ab


 

Kan man tro på något sånt här? man kan ju inte dra hela världens folk över en gräns. Att sveriges män är näst sämst i världen för att dom är snabba i sängen. Det kan man väl inte kall att dom är sämst för det. Vad är bäst? att vara snabb eller att vara hårhänt, dominant eller svettig? Eller ännu värre vem fan vill ha sex med någon som luktar illa? Att det går snabbt kan väl bara vara bra ibland och jag menar är dom nu så snabba så kan dom hålla inne satsen lite till och fortsätta medans dom svettiga inte kan hålla inne all svett. Sen är det faktiskt många som blir svettiga under ett vilt sex det måste ni hålla med om.


Så dessa lister är helt totalt ute för mig. Tro vad ni vill, gör vad ni vill. Men alla kan inte dejta italienare. Haha -.- Byebye



 



Av Emma Andersson - 9 december 2009 14:27



Är kvinnan gjord för att shoppa? Kläder, smink och allt annat smååt och sött. Vad skulle vi gjort utan alla affärer.. Just nu har jag fått en shopaholic tanke och vill bara handla någon fin klänning. Kanske till nyår eller något sånt?

Tittar litepå h&m's hemsida vissa klännigar ser ju fina ut men jag handlar dock inte över internet, vadå helt fel storlek. Men vad tycks om något sånt här:

Fördel: 199:- sänktpris (299:-)

Billig, snygg och kan användas vid fler tilfällen.


Nackdel: Finns att handla över internet.

Men tänkt så finns den inte i affären?

Jag handlar aldrig över internet på grund av att

det kan bli fel storlek osv.



 


Av Emma Andersson - 9 december 2009 11:41



Igår sa jag att jag ville ha lite mörkare blond hårfärg, jag stack till Ica och handlade någon Wella blond hårfärg. Så nu är mitt hår en mörkare blond färg. Men jag vet inte om jag gillar det.

Det känns som om det reflekterar. På toaletten så är det guldblondt men på mitt rum ser det ut som någon konstig färg och i bilen ser det ändå helt okej ut. Hatar detta.

Varför har man alltid såna problem? Jag skulle gärna valt den chokladbruna färgen men vågar inte på grund av att mitt hår kanske blir grönt.. Kanske kan jag nöja mig så här? eller lägga i lite blonda slingor? Jag får se vad som händer..


Ishockeymatchen igår var kass. 2-3 till MIF... Ingen vidare match..

Var på guldfynd och lämnade in polisanmälan så nu får jag ett nytt armband om 3-4 veckor men jag får väl stå ut med att vänta. Man väntar aldrig för länge på något gott, mitt älskade guldarmband..


Idag tänkte jag om inget annat ta med mig min hund och köra till skogen. Jag är en person som älskar naturen. Förr brukade jag ta med mig min hund och gå ut till skogen. Men hahaha aldrig att jag orkar det nu. Så jag tar bilen och kör dit och går en lång runda med honom idag! Kanske vill någon följa med, kanske inte..



 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards