Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Emma Andersson - 1 februari 2010 22:17

 


 

Av Emma Andersson - 1 februari 2010 19:52

 


Har huvudvärk som satan, spränger som in i och mina två panodil börjar väl snart hjälpa. Tröståt en halv chokladtårta innan, ni kan ju förstå att jag mådde lite illa efter de. Ingen mer mat för mig idag!..


Skulle jobbat idag men så blev inte fallet, men imorgon då jävlar!

Men nog med prat för imorgon, nu ska jag snart inta min position i soffan och titta på outsiders som idag handlar om folk med fobi för större människor och självklart avslutas det med spårlöst


(blir lika rörd varje gång dom finner sin anhöriga,

det är nästan så att man själv börjar böla lite)


Ps. Är man känslig så är man!


Önskar ni ibland att ni vore någon annan? På ett sätt hade jag velat vara annorlunda, men hade jag inte varit den jag är så hade jag inte haft min underbara pojkvän och min fantastiska familj.

Så jag är väldigt tacksam över att jag är jag och att jag är som jag är!


 

Av Emma Andersson - 1 februari 2010 12:04



Helgen är slut och januari är redan förbi och vi är nu inne på februari månad.

Jag har varit vikarie i 8 månader nu och allt jag vill är att ha ett fast jobb.

Tycker synd om alla er som är 100% arbetslösa men just nu tycker jag mer synd om mig själv som inte får ihop lönen med att kunna flytta hemifrån. Jag som ändå tjänar pengar. Jag är ytterst tacksam för dom tusenlapparna jag tjänar i månaden, jämför min lön med studiebidraget på 1050 och tillägget på 500, då är jag ändå väldigt nöjd!


Ringde gubbstrutten igår om min bil , dom hade tydligen varit sjuka på verkstaden? Hmm, antingen idag eller imorgon sa han. Ja det hoppas jag! Har han inte ringt innan eftermiddagen imorgon så får jag ringa och säga att jag ska ha bilen snarast annars få handpenningen tillbaka, kan inte vänta över en vecka för att få en bil i den prisklassen, det fungerar inte så..


Blir antagligen att sticka hem till farsgubben idag och tillbringa veckan där.



    



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards