Emma Patricia Desirée Andersson

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Emma Andersson - 4 februari 2010 20:14

 


Imorgon blir det sovmorgon!


 

Av Emma Andersson - 4 februari 2010 17:10

 


" Jag är hellre hatad för den jag är, än älskad för den jag inte är ".


Jag vet att det är väldigt många som är missnöjda med sina kroppar och sitt utseénde, hallå, det finns ingen som är "perfekt" fast dom tror det själv.

Men bara för det så måste man inte klaga hela tiden.

Du är du. Du är som du är och du ser ut som du gör.

Gör en massa operationer och se dum ut eller var naturligt vacker,

Gå inte ner en massa i vikt och banta för att vara smal när du redan är normalviktig, då ser man ut som en anorektisk person,

Är det snyggt att se vartenda ben i kroppen? Nej.


Bry er inte om vad andra tycker. T.EX någon kanske tycker att du har små bröst, någon annan tycker att du har perfekta och enligt någon annan så är dom stora.


Allt förändras i allas ögon och alla tycker olika. Det är i dina ögon som det ska se bra ut, klart att man påverkas av alla åsikter som man får, positiva som negativa. Får jag en negativ åsikt så går den ut samma väg som den kom in, alltså helt ointressant. Men får jag en positiv komplimang osv, då blir jag väldigt glad och kan glädjas över det hur länge som helst!


 


Av Emma Andersson - 4 februari 2010 11:52

    



Jobbat igår och jobbat idag, har knappt haft tid att sitta vid datorn. Var och handlade med mamma igår innan jag körde hem till min pojkvän, det blev myskväll vid tv, glass blev det också. GOTT! Underbar natt och skönt att slippa sova ensam.


Körde till jobb runt 7 imorse, skrapar hela bilen och smarta jag glömmer halva framrutan så ut och skrapa lite till, jag är så glömsk!


Idag blir det nog ta det lugnt, är rätt så trött efter dessa tidiga morgnarna, så jag ska limma fast min rumpa i soffan & sängen, Mys för mig!


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Name it

Go & Gla!


Ovido - Quiz & Flashcards